Vad tycker du?

image2388

Little Miss Sunshine Flowers Shorts  429 kr på Nelly

Mina Little Miss tees  från Megastore  har fortfarande inte dykt upp   !=(
Fick ett mejl om att Little Miss Bad   kommer levereras i början av  Juni    . Känns ju lite sådär....:S
Den andra,  Little Miss Trouble,   borde väl komma innnan dess  men har faktiskt ingen aning när .

När jag beställde dem i mitten av April så stod det leverans 9-14 dagar, det verkar inte direkt stämma.....
Trist när man vill ha något just nu, att vänta  över 1 månad!
Stod inget om någon kompensation..heller.
Är första gången jag beställer från Megastore   och detta gör ju inte att man precis längtar efter att beställa något därifrån igen.
Har   du några erfarenheter därifrån? Bra eller dåliga? Berätta gärna!

Nelly    fortsätter att få in  Little Miss    plagg. Senast dessa  shorts    . 
De heter Little Miss Sunshine Flowers    och kostar   429 kr  .
Nelly är ju ofta snabba med leveranser samt ger iallafall  kompensation om man får vänta några veckor!


Själv tycker jag Little Miss  t-shirtsen är cute men skulle nog aldrig ta på mig dessa shorts. Vad tycker du?

18 kommentarer
Madde

Det skulle vara att sova i sånt fall.. men att visa mig ute i dem? Nä du!=)

hannahsthlm

Madde: :-)!

glitzy

vilka söta..tänkte lägga ut mina little miss tee i min shop i helgen www.glitzy.se
:)

therese

Gillar inte nätshoppar som inte håller vad dem lovar. Så trist när man väntar på någonting so aldrig dyker upp.

cajsa..

Jättesöta, men är inte drygt 400 lite mycket? Finns i allafall tillhörande t-shirt på asos, kanske finns på Nelly, har inte kollat! kram/ Cajsa

hannahsthlm

Glitzy: Va roligt! Ska kika in=)!

therese: Jaaaa...verkligen=/!

Kristina

Det hände mig också, jag beställde två stycken t-shirts från Junk Food "My little Pony"... (den ena kom i tid andra slutsåld). Men men det blev 300 kr billigare än på Nelly... nu när t-shirts är här hos mig så är jag kär .) värt att vänta på... Megastore beställer sina t-shirts hos "80s tees" kolla där om t-shirten är slutsåld i din storlek innan du beställer hos megastore.

sofiemadelene

Jag beställde ett american apparell linne i januari, jag har iof fått ett gratis linne. MEN det har fortfarande inte kommit, så jag vet inte om jag tycker att de är speciellt snabba. Trevlig Fredag! Kram!

Mia

Skulle kunna tänka mig att shortsen som pyjamas-shorts...men inte ngt som jag vill ha "på stan". ;)

hannahsthlm

cajsa: Jo..det är lite dyrt för shorts=/! Kram!


Kristina: åhh..där ser man! Tack för tipset:-)!

sofiemadeleine: Nej vad tist då..men det är ju ändå bra att man får någon sorts kompensation=)!
Vilket linne var det? Tror de haft problem med just vissa AA plagg från leverantören..men ändå..förstår att du tycker det är lääänge att vänta från januari. Dock händer det väldigt sällan att man får vänta och om du mejlar dem kan du säkert få lite nellypengar också som kompensation, de brukar vara väldigt måna om sina kunder :-)! Kram!

Mia: Nopp..inte stan precis;)!

erica

när jag senast beställde fårn megastore.se var dom bra, men det är över ett år se! Men det kan vara så att dom importerar från USA och att leveransen därifrån inte kommit.

lameilleuse

Jag fick också vänta en månad på mina miss T-shirts från Megastore. Jag hann t.om. glömma bort att jag hade beställt dem. De beställer ju i sin tur från USA och har kanske inte så god framförhållning, vad vet jag. Tröjorna är fina i alla fall. Jag har så många, så jag kanske lägger ut någon av dem bland mina auktioner, vi får se.

Nicole

Shortsen var enormt fula och var inte värda nästan 500 kronor. Usch :)

Dress Like a Princess

Hehe söta, had ekunnat ha de här hemma, mysa i typ :)

jÄänniii

Nje modellen på dem var ju inte så tilltalande alls.. Hade inte ens köpt för att ha hemma :P urk!

Cathrine

Så jäkla söta! (;

Kelly

nej, det e sötare med t-shirtsen faktiskt :)

Jonaskaja

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.