Vad är det nu då?

Hmmm..nu har jag fått en ny  avi...och jag tror inte jag väntar på något paket just nu.
*tänker förbrilt*
Kanske är en rolig hemlig present? :-)Ska springa och kolla snart.
Hoppas jag inte tackat ja till ett nytt modem eller en prenumeration på uppslagsböcker..i sömnen:-(
F*n vad mycket folk det ringer med olika erbjudanden på kvällar och helger, är det någon som minns var man spärrar sitt hemnummer mot sådant får ni gärna säga till!?
I mitt hem vill jag vara ifred.Mitt hem är min borg! (som min  mamma säger)
 Punkt slut.

Uppdate 20.00:
 Det var en liten "present" i paketet, visar snart, säker flera som fått likadan kan jag tro ; )!
Och jooo..visst väntar  jag på Little Miss ....men några direkta förhoppningar om att det ska vara dem  ..längre..det har jag inte !
(Jag räknar inte ens med att de kommer komma inom det närmsta halvåret ..suuuuck..måste komma ihåg att avbeställa  dem....)
12 kommentarer
Lina

http://www.nix.nu/

Fröken SötSur

Igår fick jag tre paket i min brevlåda, helt sjukt ju...ha ha:)

Johanna

Vad kul att du kollat in min lilla blogg (du är ju en av de stora bloggarna som jag hyser stor respekt för) och att du till på köpet lämnat en liten kommentar. Tack. Vad var det för roligt som kom?.

jennie

Gå in på nix.nu eller ring 020- 27 70 00 och anmäl dig till NIX. Jag tror att det tar ett tag innan det är reggat och klart så man slipper försäljarsamtal helt, men när mellanperioden är över slipper man allt!!
Lycka till och hoppas att det var något skoj som kom med posten!!

matilda

nix.nu :D

Käthe

Nix fungerar om det är ett ställe du inte är kund hos, för då får de tydligen störa en. :(

sanna

vad skoj me paket ;D

Maria

Väntar inte du på samma sak som mig? Little Miss... från Megastore? Minns att du skrev om det förr. Usch... är inte alls nöjd med dem.

Mia

Är lite irriterande med telefonsamtal ibland. Nyfiken på ditt paket!!;)

hannahsthlm

Lina : Tack!
Fröken SötSur: ojjj..inte dåligt det inte ;)!
Johanna: Tack söta själv för du kikar in till mig! Det var en rolig t-shirt som kom..lite liten kanske..men söt;)!
jennie: Ohh..tack rara för infon :-)!
mathilda: Ok=)!
Käthe: ohh my lord..vet du hur många ställen jag är kund på? Jag kommer nog bli störd resten av livet då..ändå..hemska tanke :-0!
Sanna: ja det är ju alltid kul :-)!
Maria: Joo..men nu ska jag avbeställa..så himla dåligt..hur går det för dig ?
Mia: Jaa..de ringar alltid såå olägligt liksom...kan det finnas NÅGON som VILL prata med dem egentligen? ;)

Maria

Funderar starkt på att avbeställa jag med! Vi får fixa en "svart lista" över butiker också tror jag. Jag lägger snabbt en röst på Megastore! Suck...

hannahsthlm

Maria: Jaa..bra ide...kanske ska samla in lite bidrag till butiker vi vill svartlista oxå! Då vet jag att Megastore har både din & min röst iallafall :-)!* himla tragiskt med våra tees *=(