Que?

Om man skulle ta en latte på gården..eller sova?
Det ÄR  är en tricky   fråga. Verkligen!
Ser ju ut att var vääääldigt fint väder..om vi säger så...men klimparna kommer hem om mindre än 7 timmar och  måste jag vara
"  the normal super mum again    ". Men det blir jag alltid..å något vis ;)!
Jag tar en snabb esspresso i solen och sen sover jag...ha ha..vilken bra och effektiv kompromiss ;)!
(Jag kommer aldrig somna efter det..lovar!)

Cioa!♥ (den var ny..;)

Ta vara på dagen vänner..det kommer nog inte jag direkt göra ;)!"

VET NI ATT MIN BÄSTA MISS SELFRIDGE KAPPA BLEV STULEN IGÅR....HÄR SKA ANMÄLAS...kanske inte just nu..men imorgon iaf...det måste följas upp..även om jag tyvärr aldrig lär se det  perfekta tyget och hantverket(?) igen!Gaaahhh..kunde det inte varit en H&M kappa??
11 kommentarer
Tess

Suck.. Önskar jag kunde ligga ute i solen, men neeej nej. Ska jobba! SUCK! :(

hannahsthlm

Tess:
ohh..jobba..det borde jag också göra idag..men gör det ikväll istället..fördel med att kunna styra sin tid..ibland..ha det fint iaf :-)!

Johanna

Vädret e toppen! Jag e väldigt trött efter bröllopsfesten igår :). Men en latte i solen blir det för mig snart. =)
Ha en toppen dag! Kramis.

mia dh

Vädret är ljuvligt, vi har hunnit fika i parken. Ha det gott och passa på att vila ut innan gossarna kommer.
Ha det gott...

M

tråkigt med kappan =(

Jelena

Nej, vad tråkigt med kappan! Så typiskt att det skulle vara ett favoritplagg också!

Helena

Synd på kappan men hoppas att du hade en tevlig kväll förövrigt

Helena

Svåra val man har, haha! Jag har druckit latte, varit ute och sovit! Hoppas att du får en skön kväll!

Sweetheart

Nej, så tråkigt med kappan! :( Var det ute på krogen du blev av med den?

Olle

Stulen kappa? nej tack! man blir bara arg...

Bilalmette

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!