Ha ha ha,,,

image2494image2493
Nej men    vem  ÄR    det  här   ? Och vart är   moi   ?
Ha ha ha.....Så himla  fun    vi hade igår...men det var verkligen helt galet!
Efter dessa pics  slutade   jag av någon  mystisk  anledning att ta bilder..så..en bättre outfit-bild har jag inte ;)!
Nu ska jag nog sova...

Kvällen outfit bestod iallafall av:
Norrman ( guud vilken stalker..jag dööööör...kolla in frisyren ;)
H&M linne som jag gjort om till en miniklänning
Leggings från Gina Tricot
Kilklacksskor från La Redoute (syns ej)
Silver väska från Indiska


Ciao!♥

Obs! Varken stället eller norrmannen på bild är någon/något jag haft närmare kontakt med ;)!
Ohhh..kolla in   de norska  jensen ändå...och den blå kulören...det känns som han kommer vara riktigt inne i sommar.......
eller kanske inte .. ;)


Jag hoppas ni tar det jag skriver och mina bilder med en skopa ironi och tretton skopor allvar ;)
19 kommentarer
Lolita

ha ha!
hett kul :D

hannahsthlm

Lolita: hi hi ;)!

Johanna

Haha vad kul!! Gillar din Indiska väska mycket!
Och norrmannen hade en snygg outfit ;) haha.

Linda

Hahaha, han ser väldigt nöjd ut =)

madeleine

han kanske inte bryr sig om han är ute el inne.

Jelena

Haha, håller med Linda om att han verkar väldigt nöjd i alla fall :)

Malin

Haha,jag såg dig igår kväll tror jag! :)

Sessan


Jag tycker du också norrmannen ser ut som ett riktigt läcket par!!!
;-)

anina

Vilken rolig bild!

Fröken SötSur

Ha ha ha...vilken rolig bild! Guuu...va kul det ser ut:)) Du ser jättefin ut!

Anna - TopLook

Haha, han verkar nöjd! :) Vad fin du är! Anna

jÄänniii

Hahaha.. jag råkade kolla på hans snopp! Nu måste jag gå å försöka förtränga den bilden! Hoppas på att det bara var ett veck i byxan :D

susanna

meeeen, du som verkar vara en sån vänlig och ödmjuk tjej! Inte så snällt att publicera ocensurerade foton på ovetande människor och håna dem.

Ann

Håller med susanna! Inte alls så himla snällt!

hannahsthlm

Johanna: Ja..väskan är kanske inte världens bästa kvalitet men jag gillar den mycket :)!
Linda: Ja..det var en glad prick ;)!
madeleine: Neej..det tror jag absolut inte han gör :)!
Jelena: ha ha!=)
Malin:Jaha..haha..då såg du kanske inte mig från min bästa sida..om vi säger så ..ha ha;)!
Sessan: ha ha..jaaa..lite äktenskapstycke,kanske ?;)he he..
Anina: Ja det tycker jag med :-)!
Fröken SötSur: Tack! Hi hi..jaaa..det är verkligen en för galen bild ;)!
Anna: Tack! hi hi ;)!
JÄänniii: Ja OMG..det får vi verkligen hoppas! Fy!
jag hade inte lagt märke till det..kanske en plånbok i fickan eller nåt ? Får vi verkligen
hoppas :-)!
susanna: Jag är snäll:-)! Jag menade faktiskt inte att håna någon , sant, och.. som alltid när jag tar bilder så
frågar jag först :-)! Det måste man ju alltid göra!

hannahsthlm

Ann: Ja vad trist att du tycker så! Jag menade faktiskt inget illa..lite humor måste man ju ha också ;)!Allt behöver ju inte var såå allvarligt..hela tiden..eller?=)

Sessan


IIIIIIIIIhhh, jag ser också det där "vecket" åt vänster på hans byxa nu....tur han är norrman så han inte kan läsa mina spekulationer om hans "guleböj"
:-D Skämt å sido. Hoppas ni hade kul!

hannahsthlm

Sessan:ojdå.. OMG..otäckt;)! men ..jag tror nog fortfarande det bara var en plånka :)!eller?

hannahsthlm

Sessan: Ja vi hade väldigt kul :-)! (alltså jag och mina vänner, inte jag och norrmannen ;)