Dagens shopping

image2490
Ohhh..hittade absolut inget jag ville ha på Twilfit  för jag hade inte ork eller tid   att pröva varken söta underkläder eller bikinis..spar nog presentkortet till någon dag då jag verkligen  vill shoppa   ; )
Dagens köp blev iallafall:
♥ Clarins Screen Mist  100 ml   375 kr på Kicks
♥ Alexandre Bonne Champagne 37,5 ml 119 kr Systembolaget

Champagnen har jag smakat på och även om jag föredrar Moet så är den helt ok om man som jag älskar champagne! Screen Misten är den bästa misten jag prövat, jag har bloggat om den förr, och jag rek. verkligen er som är sugna på den att slå till!
Min hy har blivit såå mycket bättre samt att den optimerar andra produkter man använder...lovar!

Ihhh.. såå stressad..Hinner jag så kommer bild på hår,make & outfit inför kvällen..annars...ja då kommer jag väl hem med några "uggly pics" i kameran i natt ..som vanligt! :P

Ciao!
8 kommentarer
annika

Har du redan slut på Clarins sprayen?

Marie

Jag tycker Clarins brukar ha bra grejor. Själv har jag ett läppglans därfirån. Men nu kanske inte det är samma sak... ;P

Käthe

Tack för tipset om champagnen. :)

Cecilia

Åh vad härligt med chamapagne!:) Hoppas du får en trevlig kväll!!! kram

Helena

Hoppas att du får trevligt :)

Olle

kul kväll =)

Christina W

Clarins produkter är bra. Mannen använder hela deras sortiment och bara älskar det

Kelly

älskar champagne :)