TRéS BIEN

image2227

Åhh...det är såå kul tycker jag att Eleven börjat med dessa små "Tack för att du handlar på Eleven.se påsar" med prover!
 Det var inte  precis några  jag fick med denna gång!: )

Den lilla Dr H, Ros Masken   från Blush , dök även upp den idag.hmm..Behöver jag skriva att jag är beyond   glad! (nåja..så glad man nu kan bli av nya shopping).
har en känsla av att jag kommer kunna bota mitt eksem under ögat helt med den där ros-masken ikväll, eller..jag hoppas  verkligen  på det iallafall!

Visar sakerna sedan som jag beställde fån Eleven, nu måste jag bara
  pröva en av dem
 som jag är riktigt  nyfiken  på : P


Ciao!♥
8 kommentarer
mia

Det är så härligt med paket... nu blev jag med sugen på att beställa...
Ha en bra kväll

Ivana

Det kallar jag service! :)

Johanna

Man blir verkligen glad över deras små presenter =)
Vad bra att du e nöjd!

Cicci

Det är alltid kul med massa prover :)!

malle

ååh, det är ju superroligt med dom där paketen, vad kul :))

Fröken SötSur

Ååååh...vad kul! Jag blev besviken sist jag handlade på Blush då jag inte fick några prover...ha ha;) man börjar bli bortskämd. Nu ska jag handla på Eleven istället om man får en sådan där trevlig påse.

MakeUpYourMind

Vad kul med sånt!

Hanna

så söta produkter! ;)