Mina drömmar och paket

Jag vill egentligen kolla på Top Model  just nu men har inte en chans...  bara att inse!

Dubbel CD:n från Melodifestivalen  slutar inte rulla om jag inte slänger ut den...
Lilla-E sätter på den om och om..igen..som tur är växlar han från den blå till den svarta ibland..så det blir lite variation på låtarna ..men ändå...jag blir snart galen på riktigt!
Detta har pågått i  TVÅ  dagar nu, när han varit hemma från dagis.
Jag har vaknat till Cara Mia och somnat till Mina drömmar   ..ja..den där arabiska och svenska som kom sist i en deltävling.. den ska ha lyssna på jämt! Även Jessica Andersson och kom   är ett mycket populärt val.
Ibörjan var det lite gulligt det hela, nu är det inte så  lite irriterande...
Hans storebror har börjat gå med mobilhandsfree  inne  med egen musik för att slippa höra...;)
Någon som har något tips hur vi kommer ur detta ?:-)

Från Nelly kom ett American Apparel  linne som jag fick som kompensation för något som jag inte minns, trevligt hur som haver!


Från H&M kom bla detta:

Svart stickad tunika (åker tillbaka tror jag, han inte fota den)
Tubtop som man kan ha som klänning (fotar imorgon..keeper)
Och dessa randiga  tunikor:
 och
Gillar inte alls dessa ....ful passform och verkligen fel vidd, min personliga åsikt och jag vet många som har dem och bär upp dem ..men ..nopp..de åker tillbaka! Varför var de inte längre så man kunde ha dem som en klänning?

Kanske är jag för kräsen men det känns som jag aldrig behåller kläder och aldrig har något att ha på mig...trist!
Tyvärr är det ingen plats kvar i garderoben ändå så kläder måste  jag ju trots allt  ha..hmmm...svårt att få ihop ekvationen.

Hoppas ni har en kul kväll!
Nu måste jag leta efter en napp..tror den lille musikern börjar bli trött...yeeesss:)!!

Hannah
20 kommentarer
Johanna

Ohh det där linnet har jag beställt men inte fått. Och det var ett tag sen jag beställde, nån månad eller mer.
Och ang. skivan.. ja du. Ge Lilla-E hörlurar att lyssna själv kanske ;)
Hoppas det lugnar sig med melodifestival snart =)

nollåttan

haha, det finns ett botemedel och den heter dormicum (sövande narkosmedel!)
huu, jag lider med dig!! kolla, jag lyckades knåpa ihop ett skönhetsinlägg. hittade den perfekta nattkrämen - decleor!

hannahsthlm

Johanna: oj då..jaha..då får du säkert någon kompensation sen också ska du se!
Hörlurar kanske borde införskaffas, bra ide, långa sladdar då så han kan dansa med dem framför spegeln ;)!

nollåttan: Hi hi...dormicum..ska jag lägga på minnet :P
Ska kika in till dig!=)

MakeUpYourMind

Vilken härlig färg på linnet.

Cicci

Usch jag lider med dig! Cara Mia är dock rätt bra men inte om man hör den konstant hela dagen :)!

hannahsthlm

MakeUp Your Mind: Jaaa..=)

Cicci: Hi hi..precis..Cara Mia är ju rätt ok..men Lilla-E :s andra melodifestival-favortier favoriter är... horribla ;)!

Lina

De där topparna är så fiina. Vilken strl är den färgade toppen i? Hr velat beställt ett sådant länge men de är ju helt slutsålda :

Flizan

Hej.. kikar in på din blogg ibland, och du verkar ha stenkoll på smink (vilket ja knappt har, mascara är nästan allt ja har koll på heh)

Jag vill få tag i eyeliner i kaka, du vet som fanns förr..som man har en borste och applicerar med, har du någon aning om vart man kan få tag på de?

Mvh flizan

Tiina

Den svart/vit/gråa toppen är jätte skönt, passar mig perfekt. tycker också det är synd att den inte är längre, hade hellre velat ha den som klänning. ha en bra dag.

Fröken SötSur

De där randiga topparna har jag funderat på, men kommer nog inte att beställa dem. Ha ha...jag håller på att bli galen på Cara Mia och den där andra Jámore de la musica...om och om igen. Kram.

Sessan


Måste säga att de där tunikorna ser verkligen gräsliga ut liggande iaf, billiga och oformligt sladdriga, usch, finns ju så många fina tunikor i andra butiker så deppa inte!

Martina

Håller med om att passformen kanske inte passar om man tänkt ha den som klänning, men jag köpte den svrt/vita till att ha till korta svarta el vita short och då är den helt perfekt :)

malle

fina tröjor :)

sofiemadelene

Jag fick också ett sånt linne som kompensation, rätt bra service igentligen =)

Tess

HAha, jobbigt >,< min lillebror var precis likadan ett tag... sjukt irriterande, ^^

Felicia

Haha, jaja men AE linnet var übersnyggt

Cicci

Jag har utmanat dig att visa innehållet i din väska :)!!

Lottisin

De randiga tunikorna satt inte bra på mig heller... nå man hittar annat fint då istället! :)

therese

Haha...men jag vet precis vad du menar med det där att köpa nytt nytt men aldrig ha någonting, weard.

Yohanna

Persisk och svensk är den, mina drömmar alltså :)