They r here now...

image2609
Hämtade ut ett paket från Nelly ikväll där bla. mina Lame Leggings fanns. ( American Apparel)
Måste säga att jag är positivt överraskad. Tog stl S och de sitter perfekt.
Känner mig  faktiskt inte som en stoppad korv eller dylikt som förväntat..ha ha...tycker däremot att de slimar till där det behövs!:-)
 Nöjd är jag iallafall ..vad tycker ni?

Materialet är relativt tjockt och stretchigt. Tror inte det är äkta lack men de har onekligen den feelingen.
Kommer nog kunna matchas snyggt till en hel del. Blir sommarkvällarna inte supervarma så kan man nog ha dem redan nu till något party. De är nog dock inget jag kommer ta på mig dagtid ;)!


Visar de andra sakerna  i paketet lite senare eller imorgon!
18 kommentarer
Maria

Tuffa! Men som du säger så är de nog rätt varma på sommaren :D

hannahsthlm

Maria: Ja..risken finns nog för det ;)!

donnasandra

Ser jättesnyggt ut!

Angel

åh snygga =) hämta också ut ett paket från nelly i dag e dock inte lika nöjd färgen va inte alls som jag tänkt mig =/

hannahsthlm

donnasandra: Tack!
Angel: Va synd med ditt paket då..vad beställde du?

jenny

jättesnygga är dom :)! har själv tänkt beställa, men är lite osäker på storlekarna. jag har ganska långa ben men som är smala. så jag vet inte om jag ska ta S eller M. hur långa är dina i innerbenslängd?

Cecilia

De ser ju ascoola ut!

emma

jätte fina leggings hannah.

delinda

coola =)

Lina

De ser ju ut att passa till vardags på bilden?! Kanske man kan få se en bild med en hel outfit med dem?!

Johanna

Grymt snygga är dom!!

Sussi

Ja de ser faktiskt snygga ut på dig! Själv har jag varit lite negativ till sådana, men får kanske ändra inställning nu..
:)

Angel

Hannah:Den där baby rib klänningen beställden ju i en storlek större å tja den är lite stor ialla fall men även färgen var all wrong =(

Angel

HANNAH:Jodå jag har mailat nu och sa även att det fanns bilder å jämföra med å färgen stämmer inte överens...Får hoppas på ett bra svar =) tog en M då jag har S och den ramlar av *s*...Får nog ha den till shorts eller jeans för klänning funkar dne inte som...Kramis

Käthe

Snyggt!!!

therese

Supercoola. Har likadana=) Visst är dem slimmade på rätt ställe utan att bli för mycket. Jag tänker använda mina främst till hösten med nån lång stickad tröja tror jag.

Lina

Gillar tightsen. Ska man ha den typen av tights ska d vara svarta!

Ilona

Jag älskar dem. Skulle aldrig kunna ha metallic-tights men dessa känns riktigt heta. Måste beställa när de finns i min storlek igen.