Ska man skratta eller gråta?

image2543image2544
Till er  som har följt min Little Miss Troble -historia här på bloggen tänkte jag bara meddela att de (t-shirtarna ovan)nu är på väg hem till mig.....Ja jag vet....Jag fick ett mejl för någon vecka sedan att de var slut hos tillverkaren bla bla. och ja jag vet..jag skulle  avboka..men har inte hunnit..eller rättaresagt glömt bort.
Nu  fick jag  veta via mejl att  de iallafall är på väg med posten till mig....ha ha...:-)
Ska man skratta eller gråta?
Efter två  månader kommer de! 
Jag tycker inte via mina intryck hitills att   megastore verkar särskilt proffsigt..men det kanske det är ? ;)
22 kommentarer
anina

De är så söta!

hannahsthlm

Anina: Joo..det är de ju..iallafall :-)!

Nadia!

haha, astuffa! :D

Sussi

Hoppas att de sitter SKIT SNYGGT på dig nu iaf när du fått vänta såå länge! :)

hannahsthlm

Nadia: :-)
Sussi: Ja...det får vi allt hoppas :-)!

Lottisin

äntligen! Hoppas de är fina nu också! :)

Helena

Hej! Måste bara berätta att jag beställde exakt samma två t-shirtar för ca en och en halv vecka sedan och det tog bara några dagar att få hem dem! Megastore verkar ju hur konstiga som helst om de sa till dig att de var slut hos tillverkaren.. Ja, ja.. Hoppas du får hem dem snart, för man kan ju inte annat än att ÄLSKA dem!

Hanna

Tröjan med Little miss trouble finns i lila på Nellys rea.

hannahsthlm

Lottisin: Ja....
jag hoppas ju verkligen på det nu då :-)!
Helena: Ja..grejen är ju att jag beställde dem för 2 månader sedan och efter det hörde jag ingenting..de skulle komma inom ca 10 dgr. Efter en månad fick jag mejl att de var försenade och skulle lev. ibörjan av juni..sedan för 1-2 veckor sedan fick jag då mejl om att de var slut hos tillverkaren och att ingen visste om de skulle kunna levereras eller ej?! och att jag kunde avbeställa dem. Och nu..ja nu är de på väg..allt är verkligen skumt:/! De är verkligen CUTE iaf ;)!

hannahsthlm

Hanna: Det är Little Miss Stubborn som finns på nelly rean ;)! Sen är den rätt dyr där ändå för att vara rea, på megastore kostar de 256 kr originalpris..

Liza

Fy vad trist att dom är så långsamma! Men tröjorna är JÄTTE fina iaf! :D Kram! (titta gärna in på min modeblogg - www.ThreeOfAKind.blogg.se)

Isola

inte riktigt min stil;)

hannahsthlm

Liza: Jaaa..något har ju gått fel med beställningen ..onekligen :P!Men ja..de är ju fortfarnade söta, fast jag hade jättegärna velat haft dem i April :-)! Ska kika in på din blogg!
Isola: ok!:-)

Helena

Det är alltid bättre att skratta än att gråta! Natti, natti!

hannahsthlm

Helena: Sant :-)! Natti natti!

mia dh

Men jag är i alla fall lite avis på little miss bad, så söt. Hoppas de kommer nu då

sophie

Hej hannah och alla andra!
jag är nästan redo att svartlista megastore.
alltså kläder går inte att beställa därifrån.
jag hittade min absoluta dröm t-shirt, orange, inte allt för dyr, helt underbar. stod att de hade typ 5st i lager men att leverans tiden skulle ta ca ewn vecka. okej tänkte jag, pengarna drogs från mitt konto. men så 5 dagar seanre när t-shirten borde vart på väg hem till mig får jag bara ett mejl där det står att just den har utgått. okeeeeej, men hallå de har liksom fortfarande den kvar på hemsidan, fortfarande 5st ilager?! snacka om att jag engång för alla lessnar när det dessutom tar 4 dagar extra att få tillbaka mina pengar. ingen logik. alls!
men hannah, var glad att du iaf får dina nångång;)
trevlig helg!

Johanna

Jobbigt med lååånga väntetider! Hoppas de passar sen =)

therese

Skit service iaf. efter erfarenheterna härifrån dig.

sofia

de är så fina! :D

Mia

Jag håller med dig. Jag är inte imponerade utav Megastore. Har hänt mig precis samma som du. Fick hem dem idag.

Sabor

Gud så fina :) Ha en fin fortsatt fredagkväll ; ) kram