Nr 1 eller Nr 2 ?

Har kollat igenom Nelly rean lite mer noga nu ikväll för igår gick det väldigt snabbt när jag klickade ner saker i kundvagnen..hmmm...

Hittade desa två klänningar från Ichi  som jag tycker är vardagssöta, jag som gillar svart.
Vilken tycker ni är finast av dem?
 Nr 1 eller nr 2?

Alltid kul med smakråd! :-)

Klicka för större bilder!
nr1                        nr2

Har inte bestämt mig för köp ..än....men det vore kul att höra vad ni tycker!
Vilken känns mest "jag" ?

Hannah

29 kommentarer
Sandra

Kan ej förstora bilderna, men tror nummer två

Lina

nr 2 =)

Lina

Ettan är du vardag, tvåan du festligare...

delinda

nr 2 =)

Jenny W

Jag gillade nr 1 bäst, den kändes mer orginell och genomarbetad. /Jenny W

bianca

jag tycker lätt att tvåan var finast! jag måste bara fråga, i vintras hade du ett nyårslöfte att sluta röka, hur har det gått?:)

Käthe

Nr 2. :)

En Södertäljebos Liv II

Jag tycker bäst om nr 1

anina

Gillade nr 2 bäst!

Sabor

Ska kolla Nelly ikväll hoppas jag ;)

Mathilda

Den andra tror jag ;)

Lottisin

absolut nummer två! :)

Lottisin

absolut nummer två! :)

Emmelie

Hmmm, nummer 1 tycker jag var mer söt. Men jag skulle nog ha valt nummer 2...lite tuffare =)

Fröken SötSur

Jag tycker nr 1 var finast!

Anna

Jag gillar nog nr 2 bäst! Nr 1 sitter lite skumt kring axlarna...

Mi

Nummer två :)
// Mi.

Fröken Fredag

Båda var jättefina.. :)

mia dh

Nr 1 tycker jag...

Johanna

Nr: 1 säger jag!!

Mira

Nr 1. Utan tvekan! ; )
Ha en bra dag, gumsan!
Kramiz.

maja

nr 2 :)

Malin

Går på nummer två jag! :)

Linnea

Tvåan var finast :)

therese

Nr. ett såg väldigt söt ut men kanske aning för mycket gulligull för min smak, nu var det ju dej det gällde men jag tycker ändå nr. 2.

MissFatty

NR 2

Sanna

Nummer två!

Challis

jag gillar tvåan, den kan ju både vara söt till vardags men med rätt accessorarer blir det en festblåsa :D

sofie

tvåan, helt klart:)