Grattis!


Vinst =  High Resolution Yeux 5 ml

Åhh..vad många som hade synpunkter om mitt hår :-)! Hi hi..va kul!
Jag kommer nog fortsätta köra lite blandat men tar absolut åt mig att majoriteten gillar den långa luggen.
Själv är jag inne på att det är "mest jag" just nu också.
Många verkar hysa agg mot hårspännen men de kan faktiskt vara riktigt roliga accessoarer,
inte b a r a för 3 åringar ;)! Man kan tex. matcha med nagellack . Pröva! ;)

Ett långt hår med lång lugg är ju tacksamt på det sättet att variationsmöjligheterna är många och att man i stort sätt kan ändra lite varje dag. Jag har dock en jobbig virvel i luggen så snelugg och kort lugg funkar inte!


W hjälpte mig att slumpa fram en vinnare och det blev..ta daaaa.... Lina     
Mejla mig din adress på
[email protected]
så kommer en liten 5ml Lancome ögoncreme på posten snart!

Tack alla för era tips! :-)

5 kommentarer
delinda

gillar också hårspännen =) nice med tävling

hannahsthlm

Delinda: :-)!

Siram

Jaa, visst är jordgubbar bra för blodvärdet, visst innehåller det mycket järn? Glassen är nog nyttig den med på sitt lilla vis. ;)

hannahsthlm

Siram: aaaa..precis..massa järn:-)! och glass..hmmm.. mycket kalcium? ;)

Sandra

Grattis till henne :-)