Give it a try...

image2541image2542
Lame Leggings 199 kr                                           Mini skirt 259 kr      AA , från   Nelly

.....I förrgår lade jag in en beställning hos Nelly  på de svarta leggingsen och den svarta kjolen från AA ( American Apparel).
Metallic leggings har aldrig känts som "jag" men jag hoppas att dessa svarta kan vara något!
Det   vet man förståss inte säkert förrens man sett dem irl och  prövat   dem!

Man får ju ha i åtanke att man (förmodligen) inte kommer använda dem som på bilden utan med klänning, shorts eller kjol över...då tror jag "intrycket" blir ett annat.
Jag är nyfiken på materialet.
De ser ju "lackiga " ut men frågan är om de inte är mer bara blanka i verkligheten??!
Ska onekligen bli spännande att se, leveras om 8-10 dagar.

Någon som vet något om materialet och storlekarna just på dessa leggings ?

Ha en underbar dag nu!
Glöm inte solisarna !

Hannah♥
13 kommentarer
Angel

Hoppas du blir nöjd =) hoppas få se dom i bloggen sen

hannahsthlm

Angel: Ja..det hoppas jag med :-)
Lovar att berätta hur det hela fortlöper ;)!

Helena

Modigt, jag skulle nog inte våga!

sofiemadelene

Det ser ut som att de är i latex. haha
Får hoppas att de inte är det, annars blir det nog väääldigt varmt och kladdigt i sommar =P

Johanna

Jag tror dom e blanka.. Jag har ju dom i guld och de är inte så i verkligheten! Bild är alltid så svårt..

Tilly

Precis lite mer blanka tror jag också dem är, de hottar ju onekligen upp den tråkigaste outfiten, känner också stark HA begär på dem, kanske til loch med vita eller guldiga?
Of Love Tilly

therese

Hihi, just precis dem två plaggen tänkte jag klicka hem förut. Sammanträffande;)

hannahsthlm

Helena: ;-)!
Sofiemadeleine: Ja..men jag tror inte de är i "rikitgt latex"...vi får se när de dyker upp, jag ser iaf fram emot att ha dem till hösten :-)!
Johanna: Ok...det låter bra det :-)!
Tilly: Ja...jättebra till enkla outfits för att få dem lite roligare ;)!
therese: Ja.. där ser man ;)!

Fröken SötSur

Storleken på leggingsen har jag ingen aning om, men kjolen var liten i storleken. Känner mig sugen på de där leggingsen jag också.

hannahsthlm

Fröken SötSur: Ja..jag läste det hos Käthe , om kjolen. Så jag slog till på en i M och hoppas på att den kommer sitta bra :-)! Det visar sig ;)!

Sessan


Ska bli superspännande att se vad du tycker om dem. Själv tänker jag ju direkt på sådana skumma bondage, s&m klubbar när jag ser dem....

hannahsthlm

Sessan: hi hi..ja..vi får se vad jag tycker ;)!

Käthe

Blir säkert jättebra. :)