ComHem jag gillar inte dig

Suck.....strul med bredbandet...för andra veckan i rad. Suuuck suck!
Jag har bredbands telefoni också...inte kul när det uppkopplingen lägger av mitt i en mening.
-halllååå? hör man någon i andra änden...vad håller du på med?...sen  hör man bara....inget....
Internet går självklart inte att vara inne på under dessa "episoder" heller.

Imorgon ska jag på långt  möte och på min brors studentmottagning på Östermalm.
(fixa presenten också..inte att förglömma ..puh.)

Hade tänkt gå på WWF eventet som Tradera anordnar med bröllopskreationer, verkar mycket intressant, men nu tror jag inte det finns en susning att jag hinner med det....varför kan man inte klona sig själv ?Vaaa? ;)
Hade ju varit sååå  kul att visa lite roliga och annorlunda  bröllopsklänningar här på bloggen!
Förhoppningsvis får ni se dem på någon annan blogg ...istället då :-)!
Någon som ska dit och fota och prata  lite med designerna?

Aja..Sov så sött...Hannah♥

Vinnaren i Life is good tävlingen är inte på något sätt b o r t g l ö m d. Jag har inte kunnat bestämt mig vem det blir bara...kanske kan bli en röstning av något slag? Jag återkommer imorgon!
5 kommentarer
s

usch, gillar inte heller comhem, hade telia innan och haft det i 3 år och det har bara krånglat 2 ggr vad jag kan minnas och comhem har jag haft ett halv år och det har krånglat minst 10 ggr.. dåligt ;/

hannahsthlm

S: Jaaa...förstår att jag inte är ensam om problemet=( Jättetrist ju!

Johanna

Har också bredband från Comhem och det har strulat idag för mig med.. Tråkigt bara!

hannahsthlm

Johanna: Ja..visst ÄR det =(!

Gunnaralba

Hi, very nice site! Good luck!