AVI och GRILLNING

Hade helt glömt av att vi ska ha gårdsfest snart med bostadsrättsföreningen.
 Måste pallra mig iväg och hnadla något grillbart. Är eg inte upplagd för grillning men eftersom jag mår bättre idag än på flera dagar  kan det nog ändå bli trevligt!
Trodde det skulle komma massa vegetariska grillbiffar från Buzzador  idag men de verkar inte vilja dyka upp....lite dålig timing..jag tänker ju inte direkt grilla imorgon oxå..om man säger så...om de behagar  komma då istället menar jag. (kanske blir så illa tvungen..ha ha ;)
Har fått en avi..kanske någon av mina Nelly beställningar? Hoppas! :-)

Tack för alla smakråd om klänningarna!
 Jag fårse hur jag gör...ska kolla det som kommer först, om det passar!

Hannah
14 kommentarer
Linda

Jag fick från buzzador idag. Tidigt var dom här också, kl 10, dom hade sagt eftermiddagen! Tur att jag var hemma annars hade det tinat upp.
Ha en trevlig grillkväll =)

hannahsthlm

Linda: Åhh..det var tur för dig!Att du var hemma!
Då får jag säkert imorgon då...trist..när grillningen är idag=( ..men men..sånt är livet:-)!
Ha en trevlig grillning du med ! Kram!

Angel

åh gott med vegetariskt

Emelajna

Måste säga att du har en simpel design, MEN det gör den snygg.! =)

Sandra

Vad tråkigt att de inte hann komma. Mina biffar kom idag :-) Perfekt för mig som är vegetarian :-)

anina

Mysigt med grillning!

Liza

Vad mysigt! Det finns inget godare än grillat! mums! kram!

Matilda

mysigt med grillning!

Natta

haha ja :D
vad beställde du från nelly?

Sabor

Spännande att se om plaggen du beställt är som du trodde :) Hoppas grillningen blir lyckad ;)kramiz

Fröken SötSur

Mina biffar kom inte heller idag, kanske imorgon.

delinda

mysigt med grillkväll =)

Mathilda

Gid va gott med grillning! :)

Käthe

Det kan ju bli trevligt! :)