Är du redo?

image2527image2528
Bilder lånade från www.victoriasecret.com

Åhhh...nu får man allt lite  bad & bikiniångest    .
Jag vet att många laddat upp med diverse bikinis och baddräkter.. men.. är man verkligen redo?
Är man n å g o n  s i n redo? ; )
För två år sedan hade jag sådana där "strass-flip-flops-med liten platå" som ni kan se på ena bilden.
Hittade dem på gamla Debenhams och de slets verkligen med hälsan. Så himla söta och sköna!
Någon som har sett dem i Sverige i år? Tipsa moi!

Såå..snart redo att gå ut i solen iallafall !

Ha en underbar eftermiddag!♥
9 kommentarer
Angelicas Closet

Jag känner mig inte redo än.
;)

Sandra

Jag är inte alls redo tyvärr :-(

Angel

åh så snygga

hannahsthlm

Angelicas Closet: Ok;) Då är jag inte ensam!
Sandra: Inte du heller ...där ser man ;)!
Angel: Ja! :-)

Cecilia

Nä usch jag är inte redo!

hannahsthlm

Cecilia: neej..huu ;)!

irmeli

nä, att sköta jobb och träning ahr inte blivit rutin ännu för mig. när jag pluggade funkade det hundra gånger bättre av någon anledning...:(

hannahsthlm

irmeli: Jaaa...det kan nog vara så...men du kommer nog snart igång igen :-)!

Anonym

liknande skor finns hos halens!