Triss

image2623

Hoppade som jag skrev i det tidigare inlägget in på Gina Tricot  idag efter bion  och kunde inte motstå dessa fina och billiga toppar för 129 kr/styck.
En svart, en vit samt en marinblå  fick fälja med mig hem.
Söt , lite rynkad ringning upptill och lite puffärm.
Själv kommer jag använda mina som enkla sommarklänningar, det kan man inte ha för många av! :-)

Topparna/klänningarna  finns även i Offwhite, kakibrun och  gammelrosa

Jag har upptäckt på senare år att det faktiskt inte är tråkigt utan smart att köpa FLERA LIKADANA PLAGG om modellen funkar, sen kan ju färgerna variera..kan vara trist kanske att ladda upp med tre svarta toppar samtidigt ;)
Man  (läs jag) ångrar sig alltid sen att man inte köpte fler när man  ändå för en gångs skull gillade modellen, och vid det laget är de oftast slut..
Som ni kanske vet har jag aningen svårt att fastna för plagg. Men idag sa det klick...triss i budget-klick ;)!
Åhlens toppen jag köpte förra veckan ska få promenera tillbaka till butiken imorgon.
Alla lappar kvar, aldrig använd, fortfarande i påsen...
Gillar man det inte från början lär man inte göra det senare heller...ellerhur?

17 kommentarer
donnasandra

perfekta basplagg och bra pris!

hannahsthlm

donnasandra: Japp..kände det var dax för mer basplagg .-)!

mia dh

Håller med dig, har precis fått hem en favvoklänning som jag redan hade i svart men även beställde i gult, himla glad att den fortfarande fanns kvar. Ha det gott...

Käthe

Hihi, jag köte en till kofta idag av en modell jag redan har. Tantvarning på oss. :))

hannahsthlm

mia dh: Ja visst är det praktiskt att göra så :-)! Då vet man iaf att det kommer användas! Ha det toppen du med !
Käthe: Jaaa..sant ;)..det här fenomenet är faktiskt något som smugit sig på nu på "äldre-dagar"..ha ha ;)

sofie

fina linne, har likadana;)

Sabor

Jag måste också ta en sväng förbi där och köpa lite bastoppar snart ; )kramiz

sandra

alltid bra med basplagg :) nej man anväder nog inget som man inte tagit upp ur påsen =)

Frida

fina:) bra att ha :)

hannahsthlm

Sofie: Trevligt :-)!
Sabor: Ja det kan löna sig ibland! ha en fin dag=)!
Sandra: Ja så sant!=)
Frida: Ja!=)

malin

oh köpte en såndär igår..marinblå den va as mysig när ja prova den

Jessica

Jättefina! jag brukar också köpa flera i olika fäger om man hittar något man verkligen tycker om :)

hannahsthlm

malin: Jag har den marinblå just nu..visst är den fin :-)!
Jessica: Ja det kan löna sig det .-)!

Julia

söta och enkla ju :)

hannahsthlm

Julia: Visst!=)

Malin

Åå ja köpte en svart sånn för två veckor sen och ångrar så att jag inte köpte en i en rosa eller grön också. Den var så himla skönt och fin!

Dominicdaniella

I recomend this site