Tandborst-tävling för brunetter

image2697
Barn Tandisar från Apoteket ca 35 kr

För alla brunetter som nu vill ha en chans att vara med och tävla om ett roligt  pris som bara passar brunetter,
nu  har ni er chans! Och..nej..man vinner faktiskt  ingen tandborste ;)

Tävlingsuppgift:
Gissa vilken av tandborstarna Lilla-E  respektive Söta W valde, räcker att svara med färg eller djur.
Glöm inte att ange bloggadress eller mejl när du lämnar ditt svar.
( De valde en var att ha med till Båstad dit de åker på Lördag)

Vinnaren presenteras HÄR på Bloggen under LÖRDAGEFTERMIDDAG samt det hemliga brunett-priset,
du kan alltså tävla tom. Lördag fm. kl 11.00

Good Luck !
57 kommentarer
Käthe

Jag gissar på delfinerna. Eftersom jag inte är brunett så överlåter jag priset till tvåan. *hihi*

Anna

Kanske elefanterna :)

Angel

delfin och koalan tror jag...Bloggadressen ser du ju hoppas jag =)

KTS

den gula hade jag valt så gissar på den :)

donnasandra

W: Delfiner och E: Koala kanske

Rouaa

E elefanterna och W delfinerna.

Erika

Jag gissar på delfintandborsten

Tvilling

Jag tror det är koalan respektive delfintandborsten ! :)

Kristina

Blå resp gul tror jag:)

Niklas Eriksson

Ok, här är mina gissningar.
Röda - Lilla-E
Svarta - Söta W
/Mvh Niklas

Sabor

Trevlig fredag ; )

Johanna

Gul och Blå gissar jag. Hoppas mitt förflutna som dagisvikarie har lärt mig något :)

Junitjej

~Ha en trevlig helg!!~

Jenny

Lilla-E - Gul
Söta W - Svart
Ha det bra! :-)

Linda

Ë: elefanterna. W: koalan

Fröken Roos ~

Lilla E: Gul med möss.
Stora V: Röd med koala.
Kanonbra tandborstar, både jag och min son använder sådana ;)

` natta

E valde blå. W valde röd.

Annie

Så jag som inte är brunett får inte vara med?

sandra

E: blå
W; svart

Sarah


E: blå
W: rött

Isola

hmm.. jag vill vara med fast jag vet inte om jag är blond eller brunett.. jag är liksom nått där emellan;P

kristina

gult och rött tror jag

anna

W blå
e svart

Lina

W: svart
E: röd

Sofia

Söta W: svart med elefant
Lilla E: blå med delfin
:)

Lea

Jag hade tagit den med elefanter. Jag älskar falanter =P Ha en fin fredag

saga

den svarta kanske ^^

sara

W--- svart
elefant
E---
blå delfiner

Mimmie

jag är brunett egentligen, och itne såååå blond.
E: blå delfiner
W: röd koala

dilo

W valde tror jag =)
Ha wen bra dag
//Dilan

emma

Lilla-E
valde den röda med koalan
och Söta W var nog interesserad av den svarta med elefanterna.

My

E - Gul
W - Blå
:)

Johanna

E: röd
W: gul
kram <3

performance

Jag gillas på Svarta och Röda

Erika

E: Röd
W: Blå

Att ha det gott

SÖTA W BLÅ
LILLA E RÖD

Janika

W: Blå
E: GUL
Om man själv fick välja så skulle jag ta alla 4 :) hehe!

Helena

W:Den röda
E:Den svarta

Sessan


Lilla E: Den blåa med delfiner, söta W: Den svarta tippar jag

Ebba

Jag tror att Lilla E valde den röda, och Söta W valde den svarta med elefanter :-)

Elin

Lilla E: Den Gula och Söta W: den Röda

P

jag chansar på att lilla E valde den svarta och söta W valde den röda ;)

Nina

söta

Fröken SötSur

Lilla E: musen och SÖta W: svarta med elefanter.
Kram
Trevlig helg!

Katarina

Den gula med musen! Den var söt! [email protected]

Christina C

E, Blå
W, Röd

Dress Like a Princess

Jag tror Lilla E valde den gula och Söta W valde den svarta :)

Christina

E, Blå
W, Gul

Maria

Jag tror att Lilla E valde delfiner och Söta W elefanter.

Anonym

E:blå W:svart :)

Maria

Gul och röd

Lina

W - elefant och E - Delfin. skulle jag gissa på :)

Emma *

Hmm. E=gul med möss och W=svart.. eller möjligtvis blå. :P

Moa

lilla e: delfinerna
söta w: koalan
[email protected] är min mejl. :)

Sara

Den gula och den blå!

martina

Till Lilla-E gissar jag på den röda med koalan & till Söta W tror jag på den gula!
[email protected]

Estelle

Synd att man är blond då.. :P