Spiderman 3 och Budgetshopping...

image2624image2625
Sommarlovet fortsätter.
Jag och W har varit på  Spiderman 3   idag.
Egentligen skulle vi se Die Hard 4  (hans val),
men sen kom vi på att det var 15 år  på den,hade nog inte funkat att smuggla in honom ..;)

Spiderman 3 var lång och hade fasansfullt  mycket  färgsprkande effekter.
Har man sett 1 och 2:an så måste man ju självklart även se 3:an..ellerhur? :-)
Själv är jag inte så otroligt förtjust i Tobey Maguire ( Spiderman/Peter Parker)  så jag måste säga att för min del var nog James Franco ( Harry)  den störtsa behållningen från filmen. (även denna gång)
Visste ni att han bla. har ryskt, portugisiskt och svenskt påbrå? Ingen dålig combo.

Sedan budgetshoppade jag lite på  Gina Tricot  ..man kan ju faktiskt  inte låta bli när det är så nära  Filmstaden Sergel  .  Visar senare!



Har ni gjort något  trevligt idag?:-)

Hannah

  
  
12 kommentarer
donnasandra

låter jättetrevligt!

hannahsthlm

donnasandra: Jodå, bio är alltid kul ;)!

Natta

vad köpte du? :) Hoppas du haft en bra dag :)

MOGI

åhhh ja vill se spider man 3!!!

hannahsthlm

Natta: Nu kan du se vad som följde med mig hem :)!
MOGI: Ja..gillar man de andra två så gillar man den här senase oxå :)!

Hannah

Tobey Maguire skulle inte sitta helt fel med lite smör på...Höhöhö

hannahsthlm

Hannah: ;)

jane

spiderman 3 är såå bra :D

hannahsthlm

jane: Ja den var bra :-)!

My

Spiderman 3 är skitbra!
& Harry är så het att jag vill.. typ.. dö!

hannahsthlm

My: Hi hi..ja visst är han :P!

Marcusrebekka

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!