Panik/tröst shopping med inte sammarbetsvilligt barn...

image2632

..kl 18.30 på Åhlens , resulterade i:
  Isadora mineral Compact powder nr 20 Translucent Sand    140 kr
  Helena Rubinstein Lash Queen Mascara 02 Feline Brown     260 kr

LQ Mascaran vet  ni säkert sedan låångt tillbaka att jag avgudar så den har jag inga betänkligheter om.
Mineralpudret från Isadora var väl mer en "impuls-handling" från min sida, en vild chansning, egentligen borde jag kanske haft mer ...lugn & ro att titta runt på nyanser...det hade jag inte!
Lilla-E krävde att få gå till   leksakerna genast,     "annars går jag sjääälv hurru du mamma"...
Jag gick  sekundsnabbt på min "fingertoppskänsla" och kan nog inte förrens imorgon egentligen meddela vad jag  riktigt tycker  om varken pudret eller nyansen.
Jag försökte dutta på lite nu på kvällen men det är inte precis underlag för en recension ;)!

Någon som prövat något  ur   Isadoras mineral-serie?  ?
Finns ju compact powder, foundation powder samt blush

Hannah
17 kommentarer
Miss J

Det ska bli riktigt intressant att höra vad du tycker om pudret. Har själv inga erfarenheter men är mer än intresserad av mineralsmink som är så hypat... funderar själv på att införskaffa mig lite sådant framöver! Isadoras är ju prisvärt ifall det fungerar och är bra... :)

Ebba

Jag använder IsaDoras mineralfoundation och tycker att det är helt okej, faktiskt. :-)

Sofia

Jag har foundationen och ett puderrouge. Tyvärr råkade jag ta för mörk nyans på foundationen, annars så tror jag att den är rätt ok!

sandra

har inte testat men är sugen på att prova :)

Sabor

Jag sminkar mig typ aldrig.Igår när vi skulle ut lite solpuder och mascara och då är det mycket för mig ; ) Puzz

LEA

Inte provat men jag skulle kunna göra det. Är på jakt efter en ny ögonskugga, ska ta och kolla in. Hoppas du
får en bra dag =)

donnasandra

Inte testat men vill gärna höra vad DU tycker om det :-D

Angggelica

Jag har allting ur den serien, haha! Älskar allt! Förutom borstarna som hårar litegramma.. Kram!

irmeli

helt ok, inte lika bra som I.D, men jag blev positivt överraskad

Fröken SötSur

Nope, har aldrig testat.

Käthe

Jag har precis recenserat Isadoras mineralfoundation. Den i pulverform. Helt OK faktiskt för att vara budget.

Linn

alltid kul med nytt smink:)

anina

Har inte testat men är sugen på att göra det.

Pixie

Provat foundationen, den funkar jäkligt bra för att vara budget. Tillhörande borsten också. Men nästa gång blir det id.

Lovisa

Jag har Isadoras mineral löspuder i nyansen 05, medium Caramel och absolut avgudar den!! Den känns ett med min hud och är luftig, matt och skön. Ni som inte testat den, gör det.

Malin

Jag gillar också HR mascara skarpt den är verkligen den bästa!

hannahsthlm

Malin: Visst ÄR den :-)