Klok eller trist?!

Hmmm....försökte göra mig iordning för att möta upp några kompisar.
Ja..för en liten stund övervägde jag faktiskt att gå ut ikväll med...det är ju så trevligt !
Vid närmare eftertankte är det nog en bra idé att jag valde att stanna hemma.
Känner mig ungefär som 100 år till kropp och själ idag så jag tror inte det hade blivit så lyckat.
Har massa saker att fixa med imorgon också...innan killarna kommer hem.
Tror det var ett klokt beslut att stanna hemma .
 Kanske lite trist, men klokt ;)!
18 kommentarer
Pernilla

"Borta bra hemma bäst"

Sabor

Ja ibland måste man hålla sig inne och ta det lugnt.Du lär kanske vara piggare idag än om du hade gått ut så ngt positivt ;) kram

joss,

skönt att stanna hemma ibland..

felicia

skönt me hemma kväll! :D
man kan juh se en bra film och mysa!

alice

är det du på bilderna? :s

Anonym

http://www.mattcashback.se/index.pl?a=join&r=45429
TJÄNA PENGAR

Sofia

Jag syr nu upp paperbag waist kjolar efter dina önskemål! Kika in på min blogg för mer info! MVH Sofia

B

jag undrar hur skinnjackan är i storlekarna?jag är osäker om jag ska ta 34 el 36.Är dom normala?

Sussi

ibland är det skönt att stanna hemma och bara mysa :) hoppas du fick en skön kväll!

Anonym

det é skönt och bara ha en hemmakväll med sig själv och ta det lungt, hoppas att du had det bra =)

hannah

B: Hmm...beror på..Jag har 38 och eftersom den är tunn så blir den inte klumpig om den är lite för stor..Brukar ha S eller 36 på jackor annars.Sen vet jag inte om den töjer sig.det är ju äkta skinn och skinn brukar ju töja sig lite..Å andra sidan.. Kanske blir väldigt kort om man tar 34, men det beror ju på hur lång man är etc. Hoppas du hittar rätt storlek :-)

B

Ok tack för svaret.Jag har stora förväntningar på denna jacka.Beställde både 34 och en i 36 :) Har du någon bild på den föresten?

Amanda

Klokt beslut, indeed :) Skönt med en hemmakväll!

B

Nice med 25% rabatt med!Så om skinnjacka är snygg kommer det bli ett riktigt fynd :)

LEA

Hemmakvällar är underskattat. Fattar inte varför det har så dåligt rykte =P Fast party är ju iofs också kul

Mästaren och Margarinet

Skinnjackor är bra för de håller länge - så slipper man att köpa nytt hela tiden.

Anonym

skönt att va hemma också :)

Cecilia

Låter som ett klokt beslut. Övervägde också att gå ut i helgen men stannade hemma. Skönt agen efter iaf:)