Keeper or not ? Vad tycker du?

image2635
Här är då klänningen jag köpte på H&M i Västermalmsgallerian i Fredags.
Det var samtidigt som Lilla-E gömde sig bakom klädställ och jag stod max 2 min. i provrummet ;)
Klänningen är söt med fickor med rynk fram, otroligt skön, dock vet jag inte om jag kommer använda den.
Den är från H&M Young.
Priset på 149 kr är ju egentligen inget skäl för att lämna tilbaka den, men frågan är om den bara kommer bli inhängd i en garderob...då kan jag ju lika gärna lämna tillbaka den..ändå!
Med en svart cardigan över är den dock otroligt söt...jag är verkligen i valet & kvalet...keeper or not?
Vad tycker du?

Ni vet ju som bekant  lite om min "fobi" mot mönstrade kläder från H&M..kanske därför jag tvekar ? ;)
39 kommentarer
Linda

Ja men den ska du behålla! Jättesöt!
Go söndag & kram!

donnasandra

den var söt...men om du inte tror att den kommer användas så tycker jag att du ska lämna tillbaka den!

Tiina

jag tycker du ska behålla den, fast jag vet ju hur jag är mot mönstrade klänningar och jag vill alltid ha men för mig är sånt inget att behålla men denna skulle jag kunna tänka mig att ha:)

Johanna

Den har jag kikat på också. Den är söt men om du tvekar, lämna den!

~Johanna~

Den var jättesnygg ju! =)

Anna

Haha, behåll den!:P
Jag o min kompis har också en sån, superbehändig och så blir man sådär flicksöt ^^ 149kr för en sån är som hittat ;)

Angel

Behåll den ursöt ju

Angelicas Closet

Den har jag också :)
Väldigt skön och lättsam.

Käthe

Behåll. Hjärtan finns ju på alla slags mönster. :)

Mimmie

tycker den är supersöt :)

Sussi

Den var jättesöt!

sandra

behåll den! den var jättefin..

Camilla

Keeeep, jag letat efter den där! ;)

.Cecilia.

Jättesöt..keep it!

Emelie

Jätte söt! Behåll den!

Sandra

Hej!..njae tkr du ska lämna tillbaka den om du inte gillar den riktigt..En annan fråga som inte hör hit:)
Var kan man köpa dr. feelgood primern? Finns den i Sverige?

elsa

It's a keeper.

LEA

Om det inte känns helt rätt så lämna tillbaka den. Visst, inte mkt att bråka om men du får ändå bättre samvete. Eller ge bort den. Hoppas du haft en bra helg =)

annika

A keeper! Ursöt, blir snyggt med svarta tights o kofta!

sunniva

skit söt. snygg att ha bara med klänningen utan någonting till :) it's a keeper ;)

irritation.blogg.se

små stavfel kvittar verkligen och jag skulle aldrig påpeka det på det här sättet, meeeen i din underrubrik står det "...inte VART man skulle shoppa". Det ska stå "var".
VAR->DÄR
VART->DIT
Bra skrivet annars!

anina

Verkligen jättefin!

Karin

det med hjärtana var ju supersött!

Sabor

Den var super söt !!! Kramiz

Anna

behåll den :D

Marie

Jag tycker absolut att du ska behålla den! :)

Malin

Behåll den!

jennifer

AH va snygg!!
springer och köper den imorgon, haha

Fanny

Super söt , behåll den! :)

Christine

jättesöt tycker jag. men jag är lite skeptisk till att bära kläder från barnavdelningen... tänk så hamnar man i kön på ica jämte en sju-åring med samma klänning, haha! Hade känt mig lite dum :-P

irmeli

har ett linne med bar rygg med exakt det mönstret från Hm, söt tycker jag! Behåll!

therese

Om du vet med dej att den bara kommer bli hängandes i garderoben så är det väl kanske inte ett smart köp, å andra sidan finns ju plaggen som alltid kan vara bra att ha någon gång;) Vad gäller mönstrade kläder från H&M så är det ju ändå ett väldigt vanligt mönster och rätt så söt ju.

Felicia

Jag vet ju inte riktigt hur du tycker men jag skulle ha behållit den :) skit söt!

Tusse

Behåll den. Den är ju så söt :)

Madelene

den var jättesöt! jag skulle behålla den om jag var du :)

hannahsthlm

Till alla: Tack för era åsikter,den är nu behålld ;)!

Amanda

jättesnygg klänning!

Becccan

Den har jag också :D Köpte den idag. Tycker den är jättesöt :)

Viljaradriana

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.