Den vandrande evil eye girl i lack leggings feat Björne

image2615
Evil Eye Varning....måste köpa ny kamera sanarassssst! (Har jag skrivit det förr)?!:-)
Champangefesten här hemma var förträffligt trevlig. Hur  vi kom på i den charmiga?idén att ta med Björne  på outfits-bilderna kan jag inte svara på i dagsläget..han är  med iallafall kan jag bara konstatera nu när jag gick igenom bilderna.
Som ni ser dissade jag det rosa halsbandet och den svarta lång teen och körde istället på:
Amplified/Roliingstonesklänning..de är ju faktiskt sverige aktuella i sommar..;
American Apparel Lame Leggings
Kilklacks skinnskor från La Rdoute (mina favoriter)




Rosa armnadet i plast var dock på plats runt handleden.Matchade Blush lacket i ceriset...Jam n Jelly (eller vad det nu hette) perfekt)

image2616
Här ser ni mina accessoarer i närbild.
Pilgrimshalsband (Mitt bästa..har det next to jämt)
Plastarmbandet i rosa från Åhlens
Björne  (W fick honom när han fyllde 1 år  tror jag...Björne följde inte med till Riche senare :)

FRler bilder från Riche och kvällen kommer formodligen imorgon.
Jag är lite smått trött just nu....gäsp....
Vad har ni gjort i helgen? :-=)

Kramar till er alla!


.





.
16 kommentarer
Sussi

Haha. Ja det ser ut som ni hade trevligt! Björne däremot ser lite sur ut...

hannahsthlm

Sussi: hi hi..ja han fick ju inte hänga med ut en så..Björne ;)!

annika

Lugn helg, ingen fest. Undrar över Joey New York cremen du gillar "correct a line", eller nåt sånt... Använder man den all over eller på vissa utvalda punkter???

hannahsthlm

annika: Japp..man använder den som en primer all over innan makeup..den är riktigt bra!:)

Angel

Snygga lack leggingsen är

donnasandra

Snygg du var :-D

hannahsthlm

Angel : Tack!
donnasandra: Tack söta :-)!

Pernilla

Jättefint!

Fröken SötSur

Ha ha ha....cooling!

Kerstin

Hahahahaha. Du är rolig du :)

Sessan


Ah, jätteifnt matchat! Bra val att köra på ditt vanliga halsband, me like! Kilklasskorna är superfina, lite lustiga på kort dock, när alltid minst en tå sticker utanför :-D

Carro

Köp en Canon ixus 850IS. Inte fasligt dyrt enkel att använda och har dessutom bildstabilisator. Trevlig vecka :D

Anna

Jättesnyggt, du är så fin! :) Anna

Sara

Jag brukar inte gilla "byxor" i skinn/lack, men jäklar vad snyggt det var på dig! Tror nästan jag ska inhandla mig ett par!

hannahsthlm

Carro: tack för tipset! Trevlig vecka to u too:-)!
Anna: Tack söta rara :-)!
Sara: Hihi..jaaa..jag gillar dem även om de kändes halvskumma första gången jag prövade dem ;)!

Lillen

vad snyggt leggingens sitter på dig =) hur lång är du?