Dagens outfits by train

image2674
Har haft en intensiv dag med sightseeing av Uppsala, besök hos Pelle Svanslös Hus och middag hemma hos några vänner till mig.
Jätte trevligt, visar mer bilder imorgon...för er som var nyfikna på Pelle Svanslös Hus, är lite smått trött nu.


Hannah: Linne Gina Tricot, Leggings H&M, skor från Scorett, Väska från Guess, accessoar: Latte

Söta W: Rosa Ralph Lauren Pike, Blå/blommiga surfarshorts H&M, skor vans accessoar: Frappino

Lilla-E: Blå Ralph Lauren Pike, brun/vita blommiga surfarshorts H&M, skor Pax

Hoppas ni haft en härlig Onsdag! Verkar som solen är tillbaka ;)!
15 kommentarer
Käthe

Inte här inte. Regnet har öst som bara det. Men lite mysigt är det. :)

hannahsthlm

Käthe: ojdå..där ser man..KAN ju vara mysigt det med..förståss ;)!

Maria

Ja, här bara regnar det. Hoppas att solen stannar i Stockholm till nästa vecka då jag hälsar på :D

Mimmie

söta bilder :)

hannahsthlm

Maria:åhh..håller tummarna för det gumman :-)!
Mimmie: :-)!

tobbe

Inget elakt menat men vart fan får du alla pengar ifrån :O

Pernilla

Hoppas ni hade det trevligt i min hemstad! Sicka stiliga gossar!

sandra

FIna bilder :)

mia dh

Vilken härlig dag ni verkar ha haft, nu har solen bjudit på sig här på morgonen men verkar inte vara helt pigg på att stanna kvar, suck... Ha en fin dag...

Indiemamman

Tack för det urbra tipset!
Jag presenterade det för lillaskutt i går kväll och hon blev eld och lågor! Så, i nästa vecka tar vi också pendeln till Uppsala och Pelle Svanslös!

hannahsthlm

tobbe: Jag prioriterar, så enkelt är det ;)!
Pernilla: Tack det hade vi :-)!
Sandra: Tack=)!
Mia dh: Jaaa..nu verkar solen inte vilja stanna lägre..=( aja..Ha en fin dag du med..ändå :-)!

hannahsthlm

tobbe: Jag prioriterar, så enkelt är det ;)!
Pernilla: Tack det hade vi :-)!
Sandra: Tack=)!
Mia dh: Jaaa..nu verkar solen inte vilja stanna lägre..=( aja..Ha en fin dag du med..ändå :-)!

donnasandra

mysigt! Jag var i uppsala dagen innan och var i domkyrkan och gamla uppsala :-)

Kristina

Oj vad söta barn du har.

hannahsthlm

donnasandra: Åhh..visst ÄR det mysigt :-)!
Kristina: Tack !:-)