Snart hemma hos mig...

52049-1948
...är   Dior Eclat satin    nr 102 .
(pris i butik: ca 340-350 kr)
Pris:309 kr hos Beauty Planet. 

Kunde inte hålla mig förra veckan när jag skrev så mycket om Dior foundations till höger och vänster..det blev en till liten order hos Beauty Planet;)!
Jag är glad att de  tagit in Eclat satin och hoppas även att de tar in Pure Light snart!:)

Hoppas avin kommit idag så jag kan hämta ut den lilla raringen ikväll!

Ciao!♥

Blush...hmmm...har inte hört nåt mer via mejl iallafall..verkar inte som DEN ordern är postad än=(
10 kommentarer
Emmy

Köpte du inte nyss en Lancome-foundation? ;)
Men visst, det kan alltid vara bra med en till! ;)

hannahsthlm

Emmy: ohh..den är typ..nästan slut den;)!

clara

tack för en grym blogg!

Du är förresten utmanad. Vore kul om du antog den!
http://underbaraclara.webblogg.se/080107132949_knn_dig_utmanad.html#comment

kram / Clara

hannahsthlm

Clara:åhh.. tack söta:)! Ska kolla in på utmaningen lite senare...lovar;)!

rn

Älskar diors foundations, speciellt pure light :)

Linda

vilken foundation tycker du är absolut bäst?

Lottisin

Kunde inte hålla mig till kryssningen, så det blev en pure light för mig idag också! :)

hannahsthlm

r n: ja..det gör jag med:)!

Linda: åhh..Dior pure Light tror jag..med rätt underlag som primer och matt fuktcreme blir den outstanding:)! och med lite löst trensparent puder över!

Lottisin: åhh..så kul..vilken nyans tog du?=)

Lottisin

200 som du rekommenderade! Det sa försäljaren att jag borde ha också när vi testade, så visst kan du din sak! =)

Jackalice

God bless you