opppps...två Dior Vintage..

52049-2047

Bilder på plånböckerna som jag lånat från auktionsbeskrivningen.
Den lilla bilden föreställer den "mer slitna".
Jag kommer visa EGNA bilder på dem sen när jag har dem här :)!


Ohhh....jag har inte haft internet under dagen och det var därför jag lösenordskyddade bloggen för att slippa massa spam.....och så var det för en annan personlg sak också..men det kan jag kanske berätta om en annan gång..eller inte ..;P
Här ska det iallafall INTE    vara något lösen ..annars!... men... det  vet ni väl redan? ;)
Hemskt att gå upp kl 6.30 och varken ha tv, telefon eller internet..men men..it is over now !:)

Jag   råkade  just  vinna TVÅ Dior Vintage   plånböcker på Tradera..har inte kunnat följa budgivningen under eftermiddagen och såg det just...opppps..förmodligen får jag väl sälja den ena vidare sen..jag behövde  ju faktiskt   bara  en   =)!

Den ena är tydligen lite slitnare och den vann jag för  150 kr  , den andra är mindre sliten och den  jag för 510 kr.
Aja..det blir väl  samfrakt iallafall :S!

Jag kommer nog auktionera ut den slitnare sedan..så håll utkik;)!

/Hannah♥

OBS!
Sista minterna/timmarna på bla.  min Lancome auktion..KIKA IN HÄR
17 kommentarer
Lottisin

supersnygg, är så avis! =)

hannahsthlm

Lottisin: Visst Är den fin..hoppas de är lika snygga när de anländer som på bilden:)! Jag visar såklart!!

jennifer

men nää kan jag inte få den??
men visa sen hur det ser ut den lite slitnare.. ;) e också ute efter en vintage diorväska.. vill ha den!! :)

Blondie

Oh, så classy och snygg alltså! =D

hannahsthlm

jennifer: Visst..jag visar sen :)!

Blondie: jaaa=)!!

sura tanten

Fin! Ska hålla utkik efter auktionen;)

Käthe

Vad skönt du är tillbaka. :) Det är så mycket lösenordsskydd hit och dit annars tycker jag.

Cicci

Åh så spännande, det måste jag hålla utkik efter. 150kr var ju ett riktigt pangpris för din del iaf :)!

Johanna

Hej Hannah!
Du är inte sugen på att köpa ett par True religion som jag ha köpt, de e för stora för mig. storlek 25 är de. super sköna och snygga, men tyvärr lite stora. kram kram

Carolina

EXAKT en sådan fick jag av min mor som hon fått av min farmor för hundra år sedan, men den blev stulen i somras och oj,oj,oj vad ledsen jag blev:(

Hanna

De ska jag verkligen göra. De är otroligt snygga.

nollåttan

å, coolt! blev faktiskt riktigt förvirrad, ledsen och desperat när lösenordsgrejen ploppade upp (hahahah) kul att du är tillbaka! fin plånbok!

M

Om du vill sälja den lite slitnare är jag intresserad (*är den äkta?)
hör gärna av dig!

Malin

Jag är jätteintresserad utav den slitna, om man kan få se bilder på den ? :)

Mia

Fina... Spännande att få höra sedan om dom uppfyller förväntingarna... Jag vill också ha en plånis...
Ha det gott

Sussi

Ja det vore väldigt tråkigt om du försvann och lösenordskyddade din blogg. HA EN TREVLIG HELG :)

Julie

Dum fråga men undrar om du vill sälja plånboken`??
vill så gärna ha!!
hör gärna av dig

Mvh Julie