Nu igen...

52049-1924
..sååå...kan jag inte låta bli att drömma om lite produkter från  Eleven .
Jag behöver en ny  facemist NU   och eftersom mitt Blushpaket verkar dröja så kanske jag ska slå till på denna ovan som jag bloggat om förr?!  MD Skin Hydra Pure Mist   heter den  kostar 380 kr.
Inte alls gratis...men..jag tror den är braaa!:P

Sägs  iallafall rena huden fantastiskt och även ta bort tungmetaller fån vattnet..om man tvättat ansiktet innan med det vill säga!(fast det sistnämda vet jag förståss inte om jag riktigt tror på!..men kanske? ; )
Innehåller bla.kamomill och grönt the.

Hittade även en ny  produkt från märket   Aquolina
Pink Sugar Hair Perfume   heter den och kostar 169   kr.
Det är  en hårparfym och glansspray i ett! Låter allt som en  ganska spännande combo tycker jag!

Hoppas ni har en härlig Lördag!/Hannah♥
12 kommentarer
Linnéa

Hej!
Tänkte fråga om ansiktscremen du har ute på auktion.. Vilken hudtyp passar den? Jag har lite av en blandhy. Den är torr när jag tvättat mig, men blir lätt en aning fet efter insmörjning..
Är spänd på eyelash curlern!! Hoppas den kommer snart!:)
Nu ska jag äta lite ost och kex!
Ha en bra helg.

hannahsthlm

Linnea: Hello!

Jag postar Eye Lash Curlern imorgon så du borde ha den på Måndag=)! hoppas du kommer bli nöjd..har aldrig prövat den typen själv..men hört mkt gott om dem!
Ansiktscremen passar nog alla hudtyper. Det står inget annat iallafall. man kan ha den under makeup på dagen eller som nattcreme..den funkar allround!
´Ha nu en trevlig Ost & kex kväll;)! Kram

Lene

hejsan! tack för budgettipset i form av foundation. maxfactor flawless perfection va verkligen toppen till min hy. kändes toppenfräsch hela dagen och det är ett gott betyg:)
eftersom nu ditt förra tips var så bra så tänkte jag att du kanske har nåt tips på en bra och relativt billig ansiktspeeling också?(om du har tid och ork såklart)
har läst på diverse bloggar att ACOs scrub ska vara ett bra budgetalternativ men finns det någon annan som kostar max 100-150 kronor?
tack på förhand!
ha en fortsatt trevlig helg! (superbra blogg btw)

rn

Md's produkter åär verkligen underbar :)

Becccan

åh, Pink Sugar Hair Perfume blev jag också sugen på nu! :D

Kerstin

Åh, hårparfym låter skitspännande ju :)

Sofia

hårparfym är nåt helt nytt för mig, kanske vore värt att prova på? :)

Käthe

Roliga produkter.:)

hannahsthlm

Lene: åhh..så roligt att du trivs med Flawless perfection:) Jag gillar den verkligen också!
tyvärr har jag inget solklart peelingtips i budget klass men jag lade ut frågan i ett inlägg ovan och det är många som kommit med tips till dig! :)
Hoppas du hittar någon bra!
Kram!

r n: Ja:)

Becccan: jag är med så sugen på att beställa den..dock vet jag ju inte riktgt hur den doftar..men hoppas på gott ;)!

Kerstin: jaaa...;)

Sofia: Ja..jag skulle gärna pröva;)!

Käthe: Ja;)!

Sessan

Apropå parfymer Hannah, så tycker JAG det vore trevligt om du kunde ge parfymtips ngn dag, vad gillar DU? Själv tycker jag det kan vara mest besvärande om håret luktar godis och kroppen kakor och bullar av diverse produkter för det kan ju "skära sig" mot parfymen. Själv är jag tokig i DKNYs äppleparfym.

hannahsthlm

Sessan: Absolut! jag ska skriva om parfymer jag gillar snart!:) Jag har få men trogna favoriter;)!
Gillar som du DKNY:s härliga "äppleboll" :)!

Sveinungiben

Nice security code. Does it work?