Lite nya auktioner..igen;)

52049-1937
 Jag hittar ju såå mycket hemma som jag inte har plats för!
Dessa kap kan du kika in på  HÄR  .

Koftan är i 100% äkta merinoull och kjolen i 35 % ull. Alla lappar kvar på desaa plagg! Helt NYA!
De två linnena är sparsamt använda och i fint skick!
Jag skickar gärna bilder på mejl också! :) mejla mig på [email protected]

Klicka för större bilder på plaggen!

Ciao!♥

Svarar på kommentarer imorgon....är very very sleepy :0!

Uppdatering: Nu finns även lite Viktor & Rolf till försäljning! Bla. dessa oanvända med alla lappar kvar:
8 kommentarer
Becccan

Hej Hannah :) Tänkte bara höra vad du tyckte om Smashbox Seamless Liquid Foundation? Är den bra? :) Blev lite sugen på den.

cassandra

måste bara säga; Jag diggar din blogg! :)

KRAM!

Anonym

Sorry. Don't want anything of that this time.

Christine

Jag borde också, har massor jag inte använder. Och dessutom behöver jag pengar till vårkläder. :-P Men jag har aldrig tid...!

vlina

Jag undrar om den röda cardiganen är stickig eller mjuk?

hannahsthlm

Becccan: Hmm..jag tycker den är för tjock konsistens på..den är bra men jag vet inte om jag kan rek den..Då har Dior mycket bättre foundations,enligt mig!:)

Cassandra: Tack söta du=)!

stylesucker:... där ser man!

Christine: Ja..det är onödigt att ha helt oanvända saker liggandes och saker man endast använt 1-2 gånger! Ta dig lite tid och lägg ut dina saker,tycker jag;)!

Vlina: Mycket mjuk:)!

Newsthings

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

Eldarfelicia

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!