Hannah goes budget..

52049-1971

igår han jag med lite "budget-shopping" på H&M på Hamngatan.

Fy vad mycket kan få tag i  för 211 kr..när man tänker efter.. =)

Handtvålen kostar 19.50kr
(underbar underbar doft..den måste ni ha i badrummet)

Bodysprayen som är perfekt till kroppen,rummet, garderoben..
var det 50% på nu och den kostade  14.75 kr

(Det är endast denna rosa aktiga flaska som doftar så där gott..inte den gula)

pennvässare till kajal pennor 9.50 kr

Nagellack borttagning 19.50 kr

Foundation från   Max factor 111      kr
(recension kommer senare någon dag)

Samt...ett Liploss för 29.50 (ej med på bilden)... Jag visar upp den lilla tuben  senare så får ni se vilket jag syftar på! :)
Super snygg glans på det..kolla lilla bilden för att se lippglosset på!

Budget borde man ägna sig åt LITE oftare..iallafall jag ;)!

Kram och TREVLIG LÖRDAG/Hannah♥

16 kommentarer
Johanna

Håller med! Budget borde man kolla lite mer på ;). Nu vart jag sugen på att kolla H&M budget =)
Ha en lovely lördag! Kramis.

hannahsthlm

Johanna: hi hi..jaa--man kan ju iallafall variera sig lite..man får ju så mkt med sig hem när man handlar budget ;)!
Ha en underbar Lördag du med! kram kram!

sanna

härligt med budgetshopping ;) man får ju riktigt mycket för pengarna. ^^

hannahsthlm

Sanna: jaa...man kan faktiskt (läs jag) spara in på tvål, aceton etc. genom att shoppa lite budget ibland=)!

Goddess

Har ju inte ens HM!!!! Fast det är inte så långt till Västervik där det finns. Som sagt jag gillar mycket av Oriflame och det är ju inte dyrt, sen har jag fått en massa kunder så nu tjänar jag på att sälja- nu kan jag köpa ännu mer saker för jag kan ju inte spara pengarna ;P Testar nu en enzympeeling-och den luktar papaya!!

Malin A

HM har väldigt snygga förpackningar på mycket av sina produkter. Speciellt bodysprayen blir jag glad av att se på =)

Malle

åh, köpte också nail polish removern fast den utan aceton....jäääklar va starkt den lukta!

Sessan

tyvärr vill jag varna lite för nail removern, tror den rosa har aceton va? Den torkade ut mina annars superstarka naglar något otroligt :-(

Glöm nu inte att berätta namn + färg på lipglosset för det var superfint!

M

Vad använder du för ögonbrynspenna? Snygg färg!

Siram

Jag har bodysprayen jag med! Men jag förstår inte riktigt, när och hur ska man använda den?

Estelle

Fina saker!

Sessan

Siram! Får jag svara? ;-) En body spray eller body mist som de också kallas är som en svagare sorts parfym som man kan spraya på kroppen, gärna på hela kroppen då doften är rätt flyktig eller t ex hemma i luften så rummen doftar fräscht! Jag brukar kalla det för raggardusch också, har man bråttom på morgonen kan man bara spraya lite med misten efter att man tvättat under armarna så luktar man ändå nyduschad på kroppen. Min erfarenhet är att HMs body mist är lite vääääl flyktiga, jag föredrar Body shops, särskilt ocean som verkligen luktar DUSCH! Vanilla luktar nybakad vaniljbulle :-) Kostar ca 100 kr st

Malle

sessan - ja den utan aceton köpte jag bara för någon dag sedan och den var heller inget att hurra för...tur att jag inte tog den med aceton då för mina naglar är redan svag...har du något förslag kanske hur man får starka naglar eller du Hannah?

Hannah - jag skulle behöva ett råd för jag är inte särskilt duktig på det där med hy ect. På sista tiden har jag börjat få utslag och röda fläckar som kommer och går bort lite tityt som tätt i ansiktet...min ansiktshy har alltid annars varit bra och mgn har varit avund. eftersom att jag aldirg förr haft problem med finnar, kvisslor m.m m.m....men nu mår min hy uppenbarligen inte bra. Hjälp snälla, vad ska jag ta mig till, vad ska jag gö?

Mvh Malle

hannahsthlm

Goodess: åhh..men vilken tur att det finns nätshopping då;) och..jätte kul att du säljer Oriflame med framgång...peelingen lät härlig=)!

malin A: japp..de har på senare tid fått en hel del härliga förpackningar=)!

Malle: hi hi..jag tänkte inte på det..jag är rätt okänslig^^...eller kanske "förstörd" om man vill kalla det så ;)!

Sessan: åhh..va synd då.. jag använder inte nagellacks borttagning såå ofta så jag hoppas mina naglar klara sig..jag tycker den var väldigt effektiv annars den där rosa!
Åhh..lipglosset ska jag visa "mer" imorrn..håll utkik=)!



M: Tack..det är en från Lancome..kan skriva färg etc. i veckan..ska skriva ett inlägg om mina FAVORIT produkter =)!

Siram: Jag tycker Sessans svar på frågan var bra=)! jag gillar dock den här från H&M...man doftar gott utan att dofta det mínsta starkt..men..lite vääl "flyktig" kanske den är! men väldigt prisvärd!=)

Sessan: Tack för att du svarade så bra=)!

Malle: Ja..ät Silicea..flytande kisel..Finns att köpa på hälsokost, en del Åhlens etc. Kroppen tar upp det super bra. mycket bättre än tabletter!
Mina naglar och hy har blivit mkt bättre av just det! Finns en variant som heter Silicol också! Köp det !

Trist med din hy. Börja äta kisel som jag skrev om som "renar" kroppen och bygger upp samt använd mild rengöring. Ole henriksen PIC ME UP FACE MIST är super och gör gott för hyn eller ansiktsvatten UTAN alkohol som man kan göra rent med morgon och kväll. För mycket starka rengöringar kan göra mer skada än nytta!
Lycka till!

ps. använd "rena" makeup produkter utan för mkt mineraloljor..det täpper till porerna!

Estelle: =)

kuyan

påsk kärring...

kuyan

påsk kärring...