Fransmännen i mitt liv...

Guuud....jag undrar om min blogg på något sätt blivit uppmärksammad i Frankrike..eller..det kanske bra är ett litet sammanträffande!

Fick just detta mailet från ERIC..den andra fransosen denna vecka ;)!

Thank u ERIC...Nice that u like my blogg! i really hope u dont mind that im publicing your mail...Take care; )!/Hannah♥


Hi hanna
I am sure you don't recognize my email address and you are right : We
don't know each other and we never met !

This morning, I spent some time on the web and by chance, I found your blog, loved yours pictures ... And I felt like talking to you !

I am french, 29 years old,  from grenoble in the Alps. Tall, brown hair, brown eyes, I
love sport ( football, running). I work in IT business...
You may bin my email... however, if you have some time to waste .... or if
you are keen on talking with a guy from another country, just to make contact, it will be with pleasure....

Speak u soon...
just in case... do u speak french ?
bye

Eric

18 kommentarer
Sofia Style

haha vad skoj!

Käthe

Hihi, rena kontaktannonsen. :))

Mia

Haha han verkar sugen, nästan lite desperat...

hannahsthlm

Sofia Style: jaaa...men konstigt ;)!

Käthe: japp;)

Mia: verkligen...tror inte jag kommer svara;)!

Malin A

Han har kommenterat på min blogg också och ville att jag skulle maila honom men tror inte jag gör det.

anina

vad kul! Pratar du franska? =)

Sandra

Kul

sofia

hannah fixar grabbarna! :)

Anna TopLook

haha..kul :) Men förstår han vad du skriver på bloggen?! Anna

hannahsthlm

malin A: åhh..där ser man..;)

anina: Japp..men inte så särskit bra;)!

Sandra: =)

Sofia. ha ha...är tyvärr inte såå intresserad av fransmän;)!

Anna: =)Nej jag tror inte han eller någon annan fransk förstår ett dugg vad jag skriver här ;)!

SweetCatwalkCity

Åh vad kul! Undrar hur man hittar andra bloggar från utomlands bara genom att kika runt på internet :)

Victoria

Haha vad roligt! Jag älskar att prata med folk från andra länder äldre som yngre, tjejer som killar. :)

Cicci

Hehe, han låter ju som ett kap och Grenoble är mysigt och det ör nära till massa bra åkning, kanske vore nåt hehe :)! Eller inte :)!

lameilleuse

Fransmän ska man satsa på. Men att han går och skriver i andra bloggar... mjaaaaeeee ;o)

Christine

Ooh, un homme francais! Très spännande ;-)

hannahsthlm

Sweet Catwalk City: ja..det kan man undra :P

Victoria: =)

Cicci: Guud..säkert grymt mysigt där han bor men..jag tror jag avstår;)! Kram & Trevlig helg!

Lameilleuse: ha ha..ja..kanske det..:P
Han (andra fransosen;) som skrev tidigare i veckan verkade charmigare i sådanafall..än denna.. som verkar söka kontakter lite här o var ;)!
men vem vet..han kanske får napp någonstans!=)

Christine:hi hi..;)

sura tanten

Ha ha ha...ett beundrarmail! Hi hi...vad kul!

hannahsthlm

sura tanten: jaa..man slutar ju aldrig förvånas ;)!