Det var ju lite trist förståss..



Helloooo!

Fullt upp idag...ute ser det ut som en   julafton  SKA göra..fast den har ju verkligen passerat  som bekant :=0...och jaaaa....jag tror jag fryser ihjäl..nästan ; )    !

Här ser ni iallafall   American Apparel  klänningarna  jag beställde  från  Nelly  .
  

Tyvärr tyvärr så    var den ena  för stor och den andra för liten     ...så kan det gå...:P

Den första heter  Rib Racer Black Dress   och kostar 299 kr
Den andra heter Sheer Jersey Chemise och kostar 289 kr

Om Rib Racer Black Dress   kan jag säga att de är såå stora....Small var alldeles på tok  för stor för mig...Den är ribbad..räcker en bit nedanför knät..vidden var inget att leka med heller..neeej...icke smickrande alls!
Åker tillbaka!

Om Sheer Jersey Chemise kan jag säga att de är otroligt små. Perfekt om man vill ha en enkel liten LBD men...XS var i kortaste laget för mig..det blir ett byte till Small.
Den klänningen är snygg iallafall , väldigt enkel,men snygg och bekväm!

Skriver mer ikväll/Hannah♥
9 kommentarer
Frida & Fabulous

vad synd att dom inte passade, ursöta ju!

sura tanten

Trist att de inte passade. De har ju lite underliga storlekar verkar det som. Nä, nedanför knät känns inte så trevligt.

Felicia

Synd att det inte passade för dom var ursnygga verkligen :)

Felicia

Synd att det inte passade för dom var ursnygga verkligen :)

Moa

Är sugen på Sheer Jersey Chemise i rött eller svart. :) Tycker du jag ska slå till?

Lottisin

Tråkigt att de inte passade för båda var ju ursnygga! =)

hannahsthlm

Frida: Ja..det var ju lite trist förståss..men men..

sura tanten: jaa..med AA så vet man aldrig vad som anländer..;) En del saker är rena fynd och andra..inte. och storlkearna varierar från plagg till plagg..men..jag gillar AA ändå;)!

Felicia: Ja..

Moa: Absolut,det tycker jag=)!

Lottisin: ja..den ena är snygg iaf ;)!

Käthe

Vad roligt att en passade. Ser fin ut i modellen.

hannahsthlm

Käthe: ursöt är den=)!