AUTIONER och BLOGGUNDERSÖKNING

Nu har jag lite nya  auktioner ute här  ..igen:)!

För att kika på autionerna så klickar du  HÄR  .

klicka på bilderna nedan för större!

 Juicy couture tee med puffärm

svart/grå leopardinspirerad lång topp

 Gula NYA  spetstrosor (det par som leveras är inplastat)

Dagboken  får vänta till imorgon..Jag ska bli bättre på att publicera den oftare...lovar...men nu måste jag tyvärr sooova! Synd att man inte kan vara vaken 24 timmar om dygnet..täänk vad mycket mer man skulle hinna...:P

/Hannah♥

pssst....Svara gärna på BLOGGUNDERSÖKNINGEN i  LÄNKspalten till vänster (där mina andra länkar till nätshopping mm. finns) Det tar bara någon minut och det är bra om så många som möjligt som läser bloggen vill deltaga! TACK!:-)
5 kommentarer
Ida

Är trosorna från HM? Isf är det lika som jag har i ett antal färger, supersköna!

hannahsthlm

Ida: Yes:)

Johanna

Hej!Läser din blogg ibland och ser att du som jag älskar mode, flärd och skönhet.Jag tycker det är kul att nätshoppa och det blir en del då jag bor en bit i från närmaste stad. Har börjat blogga så smått för bara några dagar sedan. Ska försöka skriva mest om kosmetik men det blir mycket mode också! Titta gärna in. Tycker du skriver bra på din blogg!

hannahsthlm

Johanna: Tack snälla! Ska kika in til dig=)! Lycka till med din nya blogg!

Kasparuna

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.