Starlight

52049-2195
Nu har jag äntligen  tagit tag i saken och beställt Smashbox Starlight Whitening Photo Finish Foundation Primer     från  Eleven . 410 kr.
Dyrt..jaaa...men..alla mina primers är slut så jag måste   ha en ny! Och...Smashbox lär man ju ialllafall  icke ramla på i taxfree butiken ..;)

Ska bli väldigt spännande  och se HUR   bra den här varianten av Smashbox primern  är ..
Jag berättar självklart sedan  vad  jag tycker och hur den står sig i jämförelse  med "original varianten".

Hannah
13 kommentarer
Linda

Kanske låter korkat. Men Vad har man en primer till? Alltså, jag har aldrig förstått det...

Fröken SötSur

Spännande! Jag tyckte ju att Blend color correcting primern var sämre än originalet, så spännande att höra hur den där är:)Ha det bra!

hannahsthlm

Linda: åhh..man har det för att få jämnare och mattare hy med eller utan foundation men efter fuktcrme:)!

Fröken SötSur: ja..jag gillade inte heller den där Color correctiong saken..usch..men..denna whitening har jag förhoppningar pÅ:)!Berättar som sagt allt sen! Ha det toppen:)!!

Johanna

Jag har läänge velat beställa den(eller den första)! Måste göra det snart. =)

hannahsthlm

Johanna. åhh..då måste du ju pröva ;)!

Fatima

Hej Hannah! En liten fråga bara .... har du bestämmt dig för att inte lägga ut några fler gamla dagboksinlägg? Jag saknar dom, men jag förstår om du inte vill dela med dig av något så privat. Ha de bra!

Sessan

Är det tänkt att den där varianten ska bleka huden eller blir den lite vitfärgad när man har den på? Dior har nämligen en som gör huden vit och den är jättebra. Fast man måste ju ha foundation ovanpå, annars ser man spooooky ut :-D

Lulun

mmh, spännande! ska kolla in ditt testresultat sen!!

Maja

till var på gran canaria ska du?

Sofia Style

du kommer bli jättenöjd med denna!

Emma

Hanna, vilken är den bästa primer du provat? Jag ska köpa en nu när lönen trillar in och undrar vad ditt BÄSTA tips är. Mvh - Emma.

Emma

"Hannah" skulle det stå, varför försvann h:et... suck..

Tormelisa

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello