Dagen i bilder



Lite av  guldbonusen  från H&M   resulterade i en kombinerad primer/foundation från  Max Factor som jag bloggat om förr,Flawless  Perfection ,den är  bra och den är prisvärd 150 kr   .
Nyansen 40-Creamy ivory är den ljusaste och bästa enligt mig.
Ögonbrynspenna i perfekt ljusbrun nyans 24.90 kr,  slank också med.

Kläsmässigt fann jag mest gigantiskt  stora klänningar, frustrerande, även i stl 34 var de mucho grande , men  en  svart a-linje klänning   med  vitt stjärnmönster från divided  ., 298 kr,  fick följa med hem. Söt vardags klänning.

Närbild på mönstret


Paketet med Smashbox Starlight Primern dök upp idag också, i sista stund för att få följa med till Gran Canaria, lite roliga små prover fanns med också i paketet. Alltid uppskattat!:-)

Har inte såklart hunnit pröva den "på riktigt" än men jag tycker den verkar lovande, prövade lite under ögonen och det ser bra ut med foundation över, matt och snyggt .
Den skiljer lite i  doften och konsistensen tycker jag mot "originalet", åt det positiva hållet!
Tack Eleven !


Här är det lite smått  kaoitiskt  inför morgondagen. Att packa till sig själv är ok  , men jag har ju  tre att packa till...
Krävs aningen  mer planering, det  vill jag lova! ;)

Skriver något imorgon..om jag hinner!:P

Hoppas ni har en fabolous fredag!/Hannah♥
10 kommentarer
Johanna

Vad bra att primern verkar bra! Köpte ju den andra från smashbox, och jag gillar den!
Packa lugnt =)

hannahsthlm

Johanna: åhh..kul att du gillade din primer! :-) hi hi..jag packar lugnt..får nog lägga på ett litet kol om jag inte ska vara vaken HELA natten;) Kram!

Karin

Ha nu en riktigt trevlig vecka i värmen! Hoppas det blir mycket sol och bad =)

hannahsthlm

Karin: Tack tack :-)!

Malin, Gbg

Tre till, har inte du två barn ? :)

anina

Ha en bra resa hannah!

Johanna

aöt klänning. kolla in mina klänningar som ja köpte igår. och säg vad du tycker. Kram

Frida & Fabulous

åh, den produkten från Max Factor har jag funderat på länge! Ska köpa den :)

Malin

Har du tips på någon bra concealer? Brukar använda cover all mixen från Make up store och kanebos concealer penna.
Men finns det någon som är typ superb? :) Någon som du rekommenderar?

Tack!

Josefin

Jag använder den ögonbrynspennan och den är jättebra :)
Jag använder även H&M's concealer efter att den fått 4 "VR" i Veckorevyns concealertest. De tyckte att den var den bästa budgetconcealern och jag måste säga att jag är mycket nöjd! Den är superb för att bara kosta 39,50 kr iaf :)