Bestämt

52049-2199
Jag har nu förmodligen   bestämt mig för   dessa två blå  nyanser på   Höganäs Glasmosaik   som ska  mixas på något sätt i stora badrummet ..kanske en vägg med multimosaiken  och resten av badrummet med den  enfärgade mosaiken ? Eller multimosaiken  som bård??Hmm...har inte riktigt beslutat i frågan än   ..
Det blir iallafall mosaik  på något vis  tillsammans med de grå (imiiten på ena bilden) klinker golvet.

I köket kommer jag välja detta svarta kakel som heter Grynna, färgen är Miami Black
52049-2196

För er som inte minns så kommer köket gå i vitt och rostfritt som på den lilla bilden till höger, kollaget är från i höstas då jag funderade på något grått, nu har jag alltså beatämt svart istället..tror det blir mucho snyggast ! :)

Vad tror ni?
Hmm...jag är inte så påverkningsbar  just nu men ni får gärna komma med åsikter ändå! ;)


Kram hannah♥
18 kommentarer
UmmaGumma

För ett par år sedan kaklade vi om mitt badrum, och jag fick nöjet att välja kakel. Valde nästan exakt likadant som "dina" två blåa. Skitsnyggt och fräscht!

hannahsthlm

UmmaGumma: va kul=)! Blått eller grått ÄR klart finast i badrum tycker jag!

Lene

det kommer bli underbart fint! jag vill också göra om men eftersom man bor i hyreslägenhet nu så får det vänta tills det blir hus eller bostadsrätt.
har ni också snöstorm för hundrade gången denna vintern?

bella

superfint! älskar mosaik!

Johanna

Tror det blir jätte bra, svart i kök och sen blå-turkos i badrummet, nice!!

Rebecka

Jag tycker det svarta är grymt fint!! Blir nog toppen :)
Vi flyttade till hus i höstas, och jag ångrar nu att jag inte valde svart kakel i köket!
Istället har vi mosaik i svart, grått och vitt som jag börjar tröttna på :)

Annikki

Visst är det svårt att välja färger. Inredning, överhuvud taget. (Gick inredningslinjen.) Ser framemot resultatet. Mosaik är otroligt vackert.....blått funkar helt klart på ett badrum. Stilrent.

hannahsthlm

Till alla:Ja..visst är det kul MEN svårt att välja...man ska ju ha det ett tag..det man väljer!
Hmm..hoppas jag väljer något jag blir nöjd med iallafall några månader ;)!
Svart är ju stilrent och passar till allt och badrum i blå mosaik är ju ändå rätt trevligt..så jag hoppas på det bästa !:)

Jul

Fondvägg kanske?

Jag tror att det kanske kan blir lite mycket med alla 4 väggar i mosaik.
Min syster renoverade sitt badrum och de körde då en vägg (den som badkaret stod längs) i en mosaikmix i turkost, som den främre (4011164009323) av mosaikproverna på din bild. Sedan fick resten av väggarna vitt kakel - det kändes väldigt fräscht och fint.

anina

Åh det är ju så svårt! Vi har likadant kakel i köket som du har tänkt att välja men mörkbrunt ... Det är jättefräscht!

Sessan

Jag skulle också mixat det blåa med vitt i badrummet, superfräscht!

hannahsthlm

Vitt är grymt fint, tänkte på det först,att kombinera blått och vitt, men jag kommer ha grått golv så jag tror det blir EN multimosaik blå vägg och resten ljus ky blå mosaik..sen blir det ju vitt handfat, badkar, tvättmaskin etc. Det andra badrummet, det lilla, får inredning helt i vitt och grått så det blir nog en bra variation mellan badrummen..hoppas jag ;)!

Linda B

Har nyss satt upp ett svart kakel från Lhådöskakel i köket, blev superbra!
Härlig färg på mosaiken.

Jennie

Åh, vad kul att du också har kakel på hjärnan just nu, me too! Jag beslutade mig häromdagen för ett liknande kakel fast det var grått i köket. Lycka till m inredandet!

johannah

något som är jäkligt snyggt är svart-vita schack-rutor typ på golvet, det är iaf fint i mitt badrum! :)

Milkoti

Great site. Good info

moncler jacket

During the 1980s <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jacket</a> began after a fashion to go <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jackets UK</a> with people who wear their <a

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.