Anna Nicole Smith är död

52049-2119

Bild tagen precis innan hennes död, lånad från aftonbladet.se    .


  Men  fy    såå tragiskt  .
Fick en chock när jag läste det, trodde inte det var riktigt sant   först.
Läste just på   aftonbladet.se   at t Anna Nicole    har   kollapsat   .
 Hmm..Först  sonen Daniel   och nu  hon   .
 Vad ska hända med den lilla  dottern Daniellyn       ?!
Förmodligen (kan man kanske tro) orkade hon inte med sonens död och åt en hel del mediciner...jaaa..det är   verkligen såå  tragiskt  .
Hon blev 39 år    .
19 kommentarer
Hanna

åh! gud! och stackars hennes lilla söta dotter!

Angel

Jag fick också en chock minst sagt

Zara

shiiit jag trodde inte de va sant først.....stackars lilla bejbin....hoppas faderskapstvisten løser sig å daniellyn får en bra uppvæxt.....

hannahsthlm

hanna: =/ usch..sååå tragiskt!!

Angel: mmmm..fy!

Zara: ja det får vi verkligen hoppas, dottern ser såå söt ut..stackars liten!=/

kattis

ja usch! Jag hörde det på radion i morse :/

Johanna

Jag läste först att hon hade kollapsat, men detta är ju så hemskt.. usch..

Ulla

Den där bilden är inte ifrån när hon dog?!??!? den är från hennes rättegång med den där rika gammelgubben hon va gift med. nu är du ute på lite hal is..

hannahsthlm

Kattis: Ja usch..

Johanna: Mmm...såå sorgligt ju!=(

Ulla:Ja du.. det står att bilden är tagen några dagar innan hon dog..men vad vet jag?! ute på hal is? ;) Ha det fint!

Sessan

Ja, usch :-( När jag kikade på expressens bildspel slog det mig dock hur sliten hon såg ut på dem med dottern som nyfödd. Inte alls så lycklig och väldigt, väldigt, sliten och liksom pluffsig. Nåja. Tagiskt.

sanna

det var verkligen tragiskt.

hannahsthlm

Sessan :ja...hjärtat och kroopen tål väl inte hur mycket påfrestningar som helst..såå tragiskt=/

Sanna: mmmm=/

matilda

ja men usch vad tragiskt. Hoppas dethär för med sig att folk förstår att man inte kan festa, supa, jojobanta och ta hur mycket medeciner som helst..! Innerst inne har jag alltid undrat när den första festande jojobantaren skulle dö i kändisvärlden.

Li

Dottern fick ingen bra start i livet. Först dör brorsan och sen mamman. Och än vet man väl inte vem pappan är. Sorgligt.

Fröken SötSur

Ja, usch vad tragiskt! Känns ju lite konstigt att hon skulle ha dött av en influensa som det stod i tidningen.

hannahsthlm

Till alla: Vilket livsöde..Hon har säkert haft ett roligt men super tufft liv..speciellt tufft de senaste åren...=/

Christin

Ja det är mycket tragiskt och hemskt :(

hanna

ellerhur, jag blev jättechockad när jag läste det jag med

hannahsthlm

Christine & hanna: Ja..usch..=(

Boxdoro

Nice site keep it up