Vad hände egentligen med stylisten?

 
Någon som vill komma och packa mina kartonger ?

Kanske är det magiskt att Marie Picasso vann Idol igår. På flera sätt.
Jag är absolut impad över hennes sånginsatser men samtidigt lika imponerad över den uteblivna stilfaktor hon visade upp i finalen och genom hela programmet.
 Vad hände med stylisten?
Visst är det fint att den sk. "jantelagen" får sig en knäpp på näsan. Ingen kan tycka det är bättre än jag.
Självklart ska man kunna vara bystig, blond,hårdsminkad,fd. Big Brother deltagare osv. och ändå kunna bli tagen seriöst för sin talang .Det handlar inte om det för mig.
Däremot är jag svag för personer med en egen stil , med ett eget uttryck...och enligt mig verkar Marie inte ha någon stil alls.
Det visade sig ju dock igår att det inte spelade någon roll.
Är det  bara befriande eller lite tragiskt? Jag kan inte riktigt bestämma mig...

  Vad tycker du?

Ikväll hör ni mer ifrån mig! Ha nu en skön Lördag!♥
14 kommentarer
Anonym

marie var bra!

Saga

Tycker hon verkar vara en söt tjej ,men klär sig fel.Ser inte på IDOL,men man ser ju bilder i tidningarna. =P

sari

Jag tyckte att rätt tjej vann på Idol.Det tyckte gubben också. Ja,och daimtårtan får jag väl fortsätta med ett tag till för vi har försökt i 19år för att få sonen att äta frukt och grönsaker men icke sa nicke.OMÖJLIGT..
Jag som älskar hemmagjorda smörgåstårtan.

Elisabet

Hm, lite av varje kanske. Jag gillar att hon är så mycket glamour, det är snyggt med folk som verkligen klär upp sig istället för att alltid köra tights och tisha uniformen, men jag håller med om att det inte var speciellt snygga kläder. Genomgående under tävlingen har hon blivit konstigt stylad. Ha en jättebra dag!

Karin

haha precis.. ha en fin lördag:)

Pullan

Jag tycker att Marie har sin egen stil. Elegant glamour helt enkelt. Lite tantigt ibland - men det är hennes stil och hon håller sig till den. Starkt.
Hon är ingen HM-brud, hon har en mognare stil, hon e fin.

Käthe

Håller med om att det inte var de bästa kläderna igår. Skulle vara skoj att styla henne så att formerna hade framhävts på rätt sätt. Han hade blivit supersnygg. :)

Jane

tack! :)
såg bild på din son nedan och han är ju så lik gwen stefanis pojke! :P

M I N D I

Vi var och såg IDOL finalen i GLOBEN i går. Jätte kul!!!

Innan så spelade det mig ingen roll vem utav dem som vann. Båda var bra och bra på olika sätt... Men när man hörde MARIE sjunga vinnarlåten så var det liksom givet att HON skulle visa. Taket höll på att sprängas i GLOBEN då. :)

Amanda är en cool och kaxig tjej med härlig stil och jag är övertygad om att det kommer att gå jätte bra ( kanske bättre) för henne ändå. :)
Men i går var MARIE värd segern. :)

Kramis
M I N D I

jenny

jag tycker om amanda mer än marie, så det var synd att hon inte vann.. däremot är det kanske ändå positivt, för nu kan hon göra en låt som passar henne ännu bättre! :)
svar: ja, den bilden är härlig!

Fröken SötSur

Rent stilmässigt gillar jag ju Amanda mer, men det kanske är befriande att Marie inte alls har någon genomtänkt cool och ball stil. Hon kan ju garanterat sjunga iaf:)

Anonym

man borde kanske tänka efter lite hur man klär sig själv innan man dömer andra?

Dress Like a Princess

Jag ah ringen kommentar agående hennes stil men jag tycker hon är fantastiskt :) Helt underbart grym!!

Asklily

Really great site man!!