Santa is coming to town...

image3496

Skönt att ha killarna hemma igen. Really! :-)
Vi hade ju "mini-julafton"  tidigare idag och de fick bla. dessa Lacoste-piké.
Cute or what?
Imorgon åker vi bort ett par dagar så det är lite att fixa med ikväll.
E fyller år den 28 Dec så alla paket ska med också..det kommer ta upp en resväska...
Ska fortsätta packa nu tror jag bestämt!

Själv ogillar jag reor, jag handlar nog så gott som aldrig på rea...längre.
Hur är det för dig? Har du gjort några rea-fynd?
(Ibland kan man ju faktiskt ramla över fynd,även om det inte hänt mig så ofta genom åren direkt;)

Ciao!♥
8 kommentarer
Elsa

Jag har faktist redan börjat fynda, en volymspray från Tony & guy för 50 kr ;). Sen blir det mer idag´;D

Niklas Eriksson

Ingen rea för min del. Betalar hellre fullt pris och slipper trängas med allt & alla...

/Mvh Niklas

hannahsthlm

Elsa: Ok..ja men hårprodukter och sådant är ju alltid kul att fynda! Lycka till med vidare shopping då :-)!

Niklas:Låter som mig det ;)! Ha en bra dag!

Pure

Har faktiskt gjort en hel del rea fynd iår. Brukar inte göra det!

Jenny W

Jag tycker att man sällan hittar saker på rea. Det skulle vara hemelektronik isåfall, om man inte är besatt vid att ha de allra nyaste grejerna förstås (men det är inte jag). Kram!/Jenny

hannahsthlm

Pure: Va trevligt :-)!

Jenny W:Jaa..sådana saker kan ju vara bra att shoppa på rea förståss..Kramis!

Evelina

Va kul att du hade lite barnmode!

Välkommen att spana in våran sida.. full av just barnmode..

http://robinsgarderob.blogspot.com/

Varmt välkommen

Maxhanne

Very Good Directory !!! Keep It Up.