Hannah rek..

 

....  Dr Brandt Lineless Eye Creme .
Pris 580 kr  på blaAccessora   .

Har använt den några dagar nu och är väldigt nöjd!
Ögoncremer som funkar är väldigt svårt att hitta tycker jag.
Har du något ovärderligt tips så dela gärna med dig!
Lovade att återkomma med mer info om Skin Renu också men det får vänta.

Nu ska jag på ansiktsbehandling med Lilla-E i släptåg. Bråttom!
Kommer se ut som en prickigkorv ungefär lagom till vår lilla trip ikväll..hmmm..
 Förhoppningsvis har det lagt sig till imorgon när vi ska ha festen för Lilla-E...It will show ;)!
Tar med den lilla rosa och hoppas på att jag kan skriva något när vi är på resande fot!

Take care!♥

Hannah

7 kommentarer
Angel

Tack för tipset =) ha en fin dag

Helena

Tack snälla! Jag har haft det jättebra och hoppas att du också har haft det. Jag önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år.

hannahsthlm

Angel: Var så lite så :-)! Ha en underbar dag du med!

Helena: Va härligt att höra :-)! Gott nytt år! Kram!

A

På vilket sätt är den krämen bra? Jag har jätteproblem att hitta en bra ögonkräm. Men jag vill att den ska strama åt då jag har jättetrista påsar under ögonen. Gör den det eller? Ha det fint.

Linn

låter som en bra creme:)

Käthe

Jag gillar Boots ögonkräm och Caritas t.ex. :)

hannahsthlm

A: Ja jag tycker absolut den gör sitt jobb! Jag har väl inte gigantiska ögonproblem men är svullen ibland pga. allergi. Tycker denna stramar åt och tar ner svullnad. Är nöjd!
Skin Renu serumet jag skrev om tidigare som det kommer en recension på snart är också mycket bra!

Linn: Japp:-)!

Käthe: Ok,bra tips :-)!