Tävling!

image2726image2727
He he..här oven ser ni några collage av moi.
Jag tänkte ni skulle hjälpa mig klura ut en sak..ok!
Förra helgen på Sturehof  tyckte en norrländs kille att jag var en exakt kopia av en ung  Britt Ekland     .
Sedan ändrade han sig lite efter någon timme och tyckte en korsning mellan Britt E och kanske  Lill Lindfors   ..ha ha...
Då kunde inte några andra hålla sig utan invecklade sig i samtalet och påstod att Lena Ohlin  var det som gällde.

Vad tycker ni??
Är jag lik
1. Britt Ekland
2.Lill Lindfors
3. Lena Ohlin
4. Ingen av dem
5. Någon annan..namn?

Vore kul att finally reda ut detta ;)!

Litet sött tröstpris lottas ut bland dem som deltar.

Hannah

Uppdatering Lördag 19.30:
Åhh..va kul att så många vill vara med och säga sin åsikt (och tävla ;)!
Hi hi..känns lite skönt att ingen hittils svarat att jag är en exakt kopia av Lill Lindfors.. :P
Det går bra att tävla tom Söndag kl 20.00


38 kommentarer
Mimmi :)

Du är så uuuuunderbaaaart cool!! Älskar din blogg!
tycker att du absolut liknar Britt Eklander! klockrent!

Jelena

Jag tycker inte att du är en exakt kopia av någon av dem, mer en blandning av Britt E och Lena Ohlin i så fall :)

Sabor

Vet inte.DU är absolut dig själv så charmig så ;)

Linn

Du är en Britt Ekland!:)

Niklas Eriksson

Vet inte riktigt, inte en exakt kopia av Lena Ohlin men lite lika är ni nog allt.
Men en sak kan jag säga säkert.
-Du ser riktigt bra ut!
Hoppas du får en trevlig Lördag.
/Mvh Niklas

mia dh

Britt så klart, inte en exakt kopia, du är ju du, men jag säger drag av Ekland:)
Ha en härlig lördag...

Stina

Britt Ekland absolut :)

OO-red

Du är lik en häst, kanske Zoogin eller Hurricane Lane.
Ha det bra!

Majéla

Utav dem så helt klart Lena Ohlin.. =D

nea

Mest Lena Ohlin, men det finns nog vissa likheter med Britt Ekland också... Ha en skön lördag!

donnasandra

Tycker
nog att det finns både Britt och Lena i dig. När du sippar på drinken är du lik Britt!

Tiina

britt med ditt leende och sen drag av lena :)

Sussie

Av dom 3 skulle jag säga Lena Ohlin!

Mickan

Britt Ekland, helt klart. Man ser vissa drag. :)

Att ha det gott

Du är du ock var glad för det
annars blir det Lena

ERICA

fint kollage!

Camilla

Britt Ekland, klockrent! ;)

Amanda

Du är nog lite av en blandning mellan Britt E och Lena Ohlin! :)

Evelina Danielsson

Det här kanske är ett riktigt long shot, men jag har faktiskt flera ggr reflekterat över att jag tycker att du har en viss likhet med Brittany Murphy (vilket måste tas som en komplimang - jag tycker att hon är en av de sötaste tjejerna som finns) ;) Det är nåt med det stora leendet tror jag, och de intensiva ögonen... Hm - nåt sånt här: http://www.gorgeousgeorgeshow.net/images/brittanymurphy.jpg

Lina

Britt blandat med Lena olin.

Molly

Instämmer med Amanda och Lina, men mest lik är du Britt Ekland :)

Rouaa

Du är lik Lena Olin. Inte en exakt kopia, men lik är du. Kika själv: http://thumbs.fotopic.net/755028000240.jpg

Sandra

Håller med Molly :)

Mikaéla

Jag tycker du är mest lik Lena Olin helt klart :)

Helena

Absolut inte Britt Ekland, det är inte det minsta likt. I sådana fall Lena Olin men det sklle vara de bruna ögonen i så fall annars är du nog mest lik dig själv!

Helena

Absolut inte Britt Ekland, det är inte det minsta likt. I sådana fall Lena Olin men det sklle vara de bruna ögonen i så fall annars är du nog mest lik dig själv!

L EA

Äsch, du är unik i dig själv =) Sa jag att paketet kom fram ordentligt?

Julia

Du är en snyggare version av en ung Maud Adams, väldigt snygga kindben! :) Julia

Anonym

Britt ekland
:D

Hanna

Britt Ekland

Elsa

tycker du (på vad man har sett på foton iaf) är lite lik Britt Ekland, men du är nog mest lik dig själv :)

Amanda

Om du ska vara lik någon så är det britt ekland!

Josiee

HÄRLIGA bilder:)

Cassandra

Britt Ekland är du mest lik, fast ändå inte..
Inte så lik någon av dom direkt, du ser liksom ut som dej själv.
Älskar din blogg, urmysig! :D

Emma

Lena Ohlin, definitivt! ;)

Anja

Kolla bloggen karinolofsson.blogg.se . Hon ser ut som en yngre upplaga av dig! Otroligt lika ansiktsdrag.

Albertbeatrice

Incredible site!

Tory Burch

Women are not only for women because as flowers, because women do female talent, Tory Burch is not the same as you build you, not the same woman!