Pyssel inför imorgon...

image2743
Upps..duntofflorna kom visst med där...;)

....håller jag just nu på med. W fyller 12 år nämligen så det blir släktkalas på eftermiddagen.
Idag vandrade jag genom halva stan  med TVÅ HELIUM BALLONGER med texten HAPPY BIRTHDAY på i skrikiga nyanser..ha ha..Jag måste varit en rätt rolig syn:-)! Någon som såg mig ? ;)
Aja..nu hänger de i taket här hemma och flaxar iallafall.....redo för morgondagen.

Har ni några roliga planer för helgen?:-)

JAG fyller år på Lördag så då blir det lite annat party här också..intensiv helg!:P


Bloggar imorgon om jag hinner!

Ciao!♥
17 kommentarer
therese

Grattis i förskott. O grattis till W också. Hoppas ni får trevliga födelsedagar! Själv ska jag bara jobba.

mini

ett stort grattis till er båda HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAAA! mini&villiam

Elle

Hoppas ni får roliga födelsedagar, & grattis till er båda.

Johanna

Grattis till W och vad kul med 2 stycken födelsedags firande! Kramis!

Mia

Trevligt med kalas för er båda! GRATTIS, GRATTIS till er båda!!

Niklas Eriksson

Stort grattis till Er båda!
Få se om det dimper ned ett litet födelsedagskort i din e-mail.
Men under alla omständigheter ha en riktigt härlig födelsedag.
/Mvh Niklas

Mira

Stort grattis till er båda!!
Kram!

Towa

Grattis till er =)

Sabor

Grattis i förskott.Hon leve hipp hipp HURRA!

Pani

Grattis i förskott till denna fina tjej som e född i Jungfrus tecken ;)

anina

Grattis hannah på födelsedan!

delinda

grattis =)

Mc Kay

Hej! Din nya skinnjacka var så snygg. Funderar på den men också på den här: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=46958081
Vad tycker du, med eller utan muddar?

irmeli

hälsa grattis från mig!

Karin

haha snyggt när tofflorna kommer med

Anonym

GRATTIS!

Kaiveronica

Hey, this is a great site, I learned a lot!