New stuff

image2707

Roligt att testa nya butiker, det gäller ju  även nätshoppar.
Idag kom en order till mig från Beautyfrog.
Snabb leverans ( 1 dag), fri frakt över 600 kr  och bra service!

Med i kartongen fanns bla:
BiFacil från Lancome
Pore minimizer T-zone från Clinique
Superbalanced Makeup nr 01 Petal från Clinique
(denna nyans och foundation kan jag verkligen rek om man är relativt ljushyad, superbra!)

Kolla in hemsidan för priser och sortiment!

Pore Minimizer T-zone har jag inte  prövat förr, ska bli spännande och se hur matt T-zonen håller sig av den!
Jag rapporterar när jag testat!

Har TVÅ nätbeställningar till jag väntar på i veckan, ska bli spännande och se vilken som dyker upp här näst ;)!
10 kommentarer
Molly

ska bli kul att få veta hur Pore Minimizer T-zone , tänkt prova den ett tag nu men inte varit säker :)

hannah

Molly: Ja, jag ska pröva den några dagar så får jag se vad jag tycker sen :-)!

beauty

Jag har testat pore minimizer t-zone, men tycker inte att den hjälper specielt bra. Första 15 min är man inte blank utan matt, men sedan är man blank som vanligt om inte ännu blankare, iallafall jag. Hoppas det funkar bättre på dig!

mia dh

Härligt med nätshopping, väntar också på ett litet paket jag med. Ha det gott, kramar...

Sofia

härligt med lite shopping, skulle jag också behöva!

hannah

beauty: Ok...det lät ju inte så roligt..får se vad jag tycker sen då !
mia dh: Kul gumman! .-) kramis!
Sofia: :-)!

Sara

men den är väl inte till för att ta bort glansig hy...e väl till för att förminska porerna. är bra om man har mycket eller stora pormaskar!?

hannah

sara: nopp..både och...som jag förstått..och hittils är jag super matt av den iaf ;)!

Charlotte

Är BiFacil rengöring till ögon makeup eller till hela ansiktet? Vad tycker du om den?

hannah

Charlotte: Till ögonen! Den är toppen! =)