My hair is great...

..iallafall just nu!
(kanske tom.imorgon..om jag har tur..superfina lockar )
Har varit hos världens bästa frisör,Sandra, på Salong Diva!
Bild kan ev. komma senare! :-)

Ho ho ho....
Jag lovar er att aldrig mer försöka nattsudda med det här tangentbordet...he he....
Var det jag skrev i natt sammanhängande och utan stavfel..??!...nejaeeee:P
Det här tangentbordet jag har nu är superbra men man måste trycka vääldigt hårt och precist på tangenterna, har man ingen lampa tänd så är det lätt man missar en eller två eller tre... :P

Nu ska jag springa upp på stan!
Vad ska ni hitta på denna Fredag?

Kram Hannah♥
10 kommentarer
Angelicas Closet

Vart ligger den salongen? Jag måste boka klipptid men har inte bestämt vart jag ska klippa mig än.

hannah

Angelicas Closet: I närheten av odenplan.
Tele nr till Diva är 225001, verkligen superbra salong :-)!

Helena

Vad roligt!Hoppas att du får en bra dag. Några planer för helgen ?

mia dh

Vi ska packa och fira att mannen påbörjar en mycket efterlängtad semester:) Ha en härlig fredag:)

Emilia

I dag ska jag slappa, baka chokladbollar och kolla film. Kanske ut en promenad :) Hoppas du får en fin dag!

anina

Vara hemma och chilla dvs dricka vin & kolla på tv.
Ha en trevlig kväll.

Sanna

Jag ska bara ta det lungt, är lite småsjuk nämligen.. Ha en trevlig kväll! :*

Anna

Härligt när man är så nöjd efter att ha varit hos frisören, händer inte alltid :)
Anna

Linda

Vad skönt att komma från frisören och känna sig helt nöjd! Underbart! Kul med bilder sen!

anna

GRYM BLOGG!!! I READ IT RELIGIOUSLY haha xx