Vill du också vara med? Traderas Modeblogg-tävling!

Fick just  ett mejl från  Christoffer Mård  som har hand om   Traderas Modebloggtävling  .
Jag fick gärna tipsa flera av ER som har en modeblogg att anmäla sig!
Priset  man kan vinna är alltså en resa till Paris    i Oktober under modeveckan för en själv och en vän!
Tänkte att ni kanske inte ville missa det ;)!

MIN AUKTION I TÄVLINGEN HITTAR DU HÄR

Allt du behöver göra är att:

♥Ha en modeblogg
♥Vara eller bli medlem på Tradera
♥Lägga upp en "moderelaterad"   auktion (tex. kläder, skor, väskor ).
(Tradera avgör vad de tycker är moderelaterat)
♥Du får lägga upp flera auktioner, inte bara en alltså.
♥UTROPSPRISET PÅ AUKTIONEN MÅSTE VARA 1 KR.
(Du får INTE ha KÖPNU- pris eller reservations-pris)
♥DEN SOM FÅR FLEST  BUD PÅ SIN AUKTION VINNER RESAN!
♥Tävlingen pågår mellan den 18 April-  16 Maj.
♥Allt med budgivningen kommer kollas upp, fusk leder såklart till diskning.

VILL  DU VARA MED?
Lägg upp din auktion på Tradera.
Mejla in personuppgifter, din bloggadress samt auktionsnummer på din auktion till:
[email protected]

Har jag skrivit något otydligt eller glömt något som kompl. jag med det under dagen.
Har du någon fråga om tävlingen  ska jag försöka svara så gott jag kan ! =)
Annars kan du mejla frågor till tävlingsledningen på mejlen ovan!

DU FÅR GÄRNA POSTA DIN LÄNK TILL DIN/DINA AUKTIONER HÄR I MIN BLOGG UNDER DETTA INLÄGG OM DU ANMÄLER DIG ELLER REDAN ÄR MED I TÄVLINGEN!

Hannah♥

Inbjudan till tävlingen:
image2354
0 kommentarer