URBAN DECAY

image2300
Hannah känner sig frestad att testa  Urban Decay Big fatty Mascara, 179 kr på Blush.


Sandy Lerner heter ena halvan bakom creddiga LA-märket Uraban Decay   .
Hon letade efter det perfekta lila nagellacket men utan framgång...allt var för "sockersött".
Sandy träffade det kreativa geniet  Wende Zomnir  och tillsammans grundade de Uraban Decay  .

Den första kollektionen bestod av läppstift och nagellack. Det visade sig snart att fler kvinnor letat efter skönhetsprodukter med attityd   och de skapade en hel  linje   .

Urban Decay produkter går igenom stränga kvalitetskontroller och är alltså  av högsta kavalitet.
Inga produkter innehåller bindande ämnen utan endast rena färgpigment.
Urban Decay produkter testas inte på djur och ingeredienserna väljs noggrant ut så att du ska känna dig säker på att få smink av hög kvalitet utan att någon levende varelse fått lida eller sätta livet till!

Kika in på  Blush  som  just fått in en hel drös med Uraban Decay-produkter!
11 kommentarer
malle

hm, låter ju toppen att de inte testas på djur. kanske något man borde köpa då å prova på :)

hannahsthlm

Malle : Japp=)!

Frida & Fabulous

Och vilken söt design! Livar upp i sminkväskan.

hannahsthlm

Frida: Jaaa=)!

Johanna

Jag vill testa kajalen =)!

Linda Lej

Japp, det gillar jag!!! Lite mer attityd i vardagen tack!!!

Jag jobbar för fullt med att designa kläder med trend och attityd till flickor - jag tycker helt klart detta saknas - allt behöver väl inte vara sockersött?! Jag kan hinta om att det som kommer blir grått, jättegrått!

Tokyo-Linda

Bara namnet, Urban Decay, får en att vilja testa allt!

hannahsthlm

Johanna: Visst verkar den fab ;)!

Linda Lej: Absooolut!=)
Bra att du designar lite tuffare kläder till tjejer, det behövs verkligen! Variation förnöjer ju ! Tur att jag gillar grått..och många med mig ;)!

Tokyo-Linda: Ja,ellerhur!=)

Fröken SötSur

Ååååh...det rycker i shoppingnerverna!

hannahsthlm

Fröken SötSur:ohh yes..I know ;)!!

Teodorsara

Great site! Lots of useful information!