The Bag

image2371
Nu sover  finally alla barnen...Precis då börjar någon granne spela fotboll på gården, säkert på väg från gårdshuset och ut till något party...Jag är verkligen inte den som är den, men ikväll ville jag verkligen störta ut  och typ vråla SLUUUTA!
Kan tala om att det  dunkade rejält  varje gång bollen stutsade mot husväggarna, som dominoeffekt  hoppade barnen  till i sömnen..och tro mig...man vill verkligen  inte att de vaknar igen när man precis lyckats få dem att sova...och klockan är 23.20...:O
Hur söta och roliga de än är....:-)

Har inte varit mycket tid över idag för att skriva här.
Här ovan ( ja..i kristallkronan...hittade inget bättre ställe att hänga upp den i ;)är iallafall väskan jag köpte på Indiska  idag.
Ett kap för  199 kr , tycker jag.
Silver kommer ju ändå inte vara trendigt så länge så det kan löna sig att köpa en budgetväska då man kommer använda den under en rätt  begränsad tid.
Stor och rymlig, precis som jag vill att väskor ska vara. Den fanns även i svart.

Skorna jag köpte från samma ställe  är enkla, ni får se dem imorgon!
Funderade på de Gula Lack Ballerinorna  men de satt så konstigt på mina fötter, tyvärr...
Får leta vidare efter de "perfekta gula skorna"!

Hannah♥
6 kommentarer
Fröken SötSur

Jag funderar också på den där väskan. Perfekt pris!

Kram. Ha en underbar helg!

Friida

Vill ha!!Den är skitsnygg och man får plats med allt i den=) ...Perfekt!!;)

Sandra

Väskan är ett riktigt bra köp :-D

hannahsthlm

Fröken SötSur: Ja, perfekt storlek och pris ;)!
Hoppas helgen varit braaa=)! Kramis!

Frida: ja..den är toppen:)!

Sandra: Ja det tycker jag =)!

Kelly

Jättefin! älskar min silverväska oxå..den kom från mango, men även den var billig :) kram!

Justinanastasia

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site