Ojdå..

..vad fruktansvärt trött jag är idag.
Hmm..ursäkta om det blivit dåligt med uppdateringar men jag har verkligen inte haft tid.
Jag kom dock iväg till Cityakuten igår och eftersom jag var där så tidigt slapp jag vänta i 3 timmar....det blev bara 2..
Fick massa mediciner men själva orsaken kunde de såklart inte ta bort..det måste göras kirurgiskt..hur och var det nu ska gå till, det visar sig!
Jag hade ju lovat att ha middag här men det hoppade vi pga. jag inte kunde äta något..Dock blev det party här med champagne, drinkar och trevligt sällskap.
Att dricka alkohol kan jag tala om  bedövade verkligen men i kombination med utebliven mat och smärtstillande kanske det inte var den smartaste combon..så här i efterhand.
Ikväll blir det bara vila!
Lägger upp gårdagens outfit senare ikväll...

Ciao!
5 kommentarer
Maria

Härligt med fest, ha en mysig kväll! Kramis!

Atta&Linda

ouu sikken combo! haha bakis i 30år framåt nu då? nyfikna på outfiten!!:)

Pernilla

Huu, inte mixa medikamenter och alkohol, ajabaja!
Fast det lindrar kanske lite.

hannahsthlm

Maria: Ja det var det=)! Hoppas du har en trevlig kväll du med! Kram!

Atta&Lotta: Ha ha...hoppas på att jag känner mig piggare imorgon...;)

Pernilla: Nopp..jag vet..ska försöka att inte göra det igen:)!

Lauritslene

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.