Nu ska här bowlas...

image2361

..ha ha...Dagens köp måste bli vårt "lättvikt" bowlingset från Åhlens för 129 kr.
Nu har vi kommit hem och tänkte testa det ! Lilla-E är väl den som är mest nyfiken på det hela..om man säger så ;)!Jag har svidat om till en perfekt bowling-outfit...

Capribyxor från H&M, grå
(hade glömt jag hade dem men har sett flera med dem i parken...man fick dem ju gratis med en H&M beställning)
Juicy Couture Linne ,svart
Svart Filippa K kofta (kallt på gården i skuggan...klockan är ju ändå 18.30)

Lilla-E har:
Grå champion joggingbyxor
Grön Diesel t-shirt.

Ska försöka få med oss W ut nu också...inte det lättaste ...;)!

Vilket väder det har varit idag! Tyvärr har jag inte hunnit vara ute så mycket..ni då?

Hannah♥
11 kommentarer
En Södertäljebos Liv II

Ah.. kan man köpa sådana? Det förklarar varför grannarna ovanpå oss är rätt störande, ibland låter det precis som de bowlar.. häromdagen lät det som de åkt skateboard också *suck* Hoppas ni får en trevlig match.

Käthe

Vad härligt med bowling! Ett sånt set måste vi köpa!! :)

nollattan

jodå, var ute och promenerade under eftermiddagen, underbart!! det där träningssetet från HM är riktigt bra tycker jag!!

hannahsthlm

En Södertäljebos Liv II:
Ha ha..dessa klot är dock väldigt lätta så det kanske är något annat dina grannar använder ? ;)!

Käthe: Jaaa..fast original- varianten av bowling är nog kuligare ;)!

nollåttan: Har bra prövat byxorna men de var riktigt skönt material iaf :)!

Sofia

Nu var det länge sedan jag var här inne hos Dig. Måste läsa ikapp lite....

Vilken liten sötnos du har :-D

Kram
Sofia

hannahsthlm

Sofia: Tack =)! Kram!

therese

Sitter i det där hm-setet just nu. Väldigt skönt men också väldigt mycket pyjamas över det tycker jag.

hannahsthlm

therese: Joo..det är sant ;)!

Mathilda

ÅÅ va söta barn :)

hannahsthlm

Mathilda: Tack :)!

Tormodmolly

Merci for all the wonderful writings