Little Miss

image2335image2333

Åhh...jag har varit såå duktig och inte nätshoppat...på eeevigheter!

Nu i veckan  kunde jag dock inte låta bli..utan det blev  en Little Miss Bad   och  Little Miss Trouble by  Junk Food,
  från Megastore.
245    kr/styck kostar de där .
Uppger man rabattkoden  td0704  får man 20 kr  rabatt på beställningen (gäller en gång).
Kan vara bra att lägga på minnet :-)! (Många bäckar små...;)

Egentligen tycker jag kanske  inte  direkt att jag är en Little Miss Bad..(eller..ibland...den funkar nog)
och  den var ju svart..ha ha...:-(...och ...en Little Miss Trouble är jag garanterat..sååå....det blir nog finemang ; )!

Jag hoppas storlekarna kommer passa. Tog en M  och en L.

Vill absolut inte ha någon slimmad t-shirt...och de får gärna vara lite längd på dem..så...någon som vet hur storlekarna är?
Jag har iallafall hört att de är rätt små i storlekarna.


Nelly har fått in fler tees från Junk Yard nu. Hos dem finns  Little Miss  Stubborn   .

Eftersom jag inte passar i blått och lila kan jag inte köpa den, men annars skulle jag nog  kunna tänka mig den oxå ;)!

Vilken Miss T-shirt skulle du kunna tänka dig? Om du gillar dem ..förståss!

Hannah

16 kommentarer
Linda

Hahaha, alla skulle nog passa mig finfint...eller kanske inte miss bad så mkt (gift som jag är) men de andra då ;)
Kram & go´natt!

hannahsthlm

Linda: hi hi...nej..men bad kan ju betyda mycket annat..intalar jag mig...:P Jag är tex. bad på att skriva mejl till folk och bad på att komma i tid..hi hi..så det får väl stå för det för min del :)! De är för roliga flera av dem..tyvärr passade inte så många mig färgmässigt..
Kram & Gonatt! Sov så sött!

UmmaGumma

Hoppas dom sitter sjysst på. Det är ju så svårt att veta när man nätshoppar. Måste vara en av de få nackdelarna med det. :/

hannahsthlm

UmmaGumma: Jaa..det är dösvårt att veta om man inte har plagg i märket innan, då brukar man kunna veta lite bättre..men inte alltid..ändå:/!
Hoppas någon av dem sitter som jag tänkt iaf;)!

Fröken SötSur

Inga av de där skulle nog passa mig, allra minst little miss stubborn...ha ha. Envis är jag verkligen inte...tror jag;) ha ha...det skulle vara little miss trouble då...om man använder några skopor ironi :))

Lisa

fina :D

hannahsthlm

Fröken SötSur: Stubborn skulle passa mig..ha ha..men jag gillade som sagt inte färgen ;)!
Miss Trouble är för söt..självklart får man se budskapen med en eller tre skopor ironi :)!
Little Miss Sunshine tex. skulle inte passa mig..

Lisa: Ja=)!

Ante

lite dyrt tycker jag...
Kolla mina nya bilder :-)

mia dh

Åh jag vill också ha little miss bad, spännande att se vad du tycker om dem.
ha det gott i solen idag...

Johanna

Vad bra priser! Har också ett par stycken. Och de är små i storlekarna, så du tog bra storlekar där!

Ebba

Haha, jag tycker att alla är lika coola. Men "little miss truble" stämmer bra in på mig :)

Kristina

Little Miss Lucky passar mig :), och Little Miss Naughty bara för att den är så söt, men båda är gröna, hm!
Kolla 80's tees för mått!

Kristina

Little Miss Lucky passar mig :), och Little Miss Naughty bara för att den är så söt, men båda är gröna, hm!
Kolla 80's tees för mått!

lameilleuse

Oj jag är galen i de där tröjorna! Har redan Little miss sunhine, bad, trouble, stubborn och väntar på naughty! Jag köpte dem i min vanliga S och tycker inte att de är för korta eller för små.

Till Herr Grek har jag köpt "Mr Strong", tyckte det passade honom, haha.

Hanna

Little miss trouble, lätt! Haha.

anna

"little miss late"
det är jag det =)
om jag dyker upp alls