Gissa året! TÄVLING!

image2331


Att samla på modemagazin är ingen direkt ny hobby för mig. Jag har gjort det i över 10 år och har hur många ELLE som helst...minst sagt. Vissa högar är i förrådet men en del har jag i våningen också.
Jag kom på en  tävling  som kan återkomma med jämna mellanrum : Gissa året   !
Jag har  ju en del tidningar som sagt..och det finns ju några olika årtal att gissa på!

Först ut är några bilder från ett år då  kleinblått (precis som nu) var rätt inne, även pepitarutor,Jackie O klänningen, "visa magen" i glipa,satin blusar,reptilmönster på stövlar,  hipsterbyxan och även smala Filippa K jeans i diverse färger som marin eller beige var poppis! ( Filippa K plagg överhuvudtaget!)


Gissa på! Lämna en kommentar!
Vinnaren  presenteras på Onsdag , så det går bra att gissa tom. Tisdag kväll kl 23.59 !
Gissa flera på samma årtal så lottar jag.

Priset  är ett nagellack   från Mavala   i en  typisk 2007 kulör..
Jag visar  vilken nyans det är    samtidigt som vinnaren presenteras ;)!

Hi hi ...Spännande va... ; )

46 kommentarer
A

Här har du en till samlare.......Har massor avtidningar. Jag vet inte svaret men gissar på år 1999

emppa

vilken fin blogg du har :)

CiiLiiA

Jag slår till på -98.

anna

jag slår till på 2001. :)

lameilleuse

1997 ?

Tess

Tror på 1999, med tanke på de reptilmönstrade stövlarna... har samlat veckorevyn sen urminnes tider ;)

nollåttan

vad kul!!! jag gissar faktiskt också på 1997 eller 1998, stövlarna ser klumpiga ut men inte millenieskifteklumpiga.

Anonym

Ja , visst är det :)
gissar på 96 :P

S

Kul idé!

AmandaB

Svar: Hur har din hoodie hållt då? I tvätten o så alltså :) Jag har inga problem att lägga en del pengar på ett plagg, bara man vet att det håller.

Martina

Gissar på 1999!

Maria

Oj, svårt, men jag skulle säga slutet på nittiotalet jag också egentligen. Meen, jag slår till med år 2000 istället :D

Käthe

Skoj!! -97.

nollåttan

Jag har bestämt mig, 1997 it is!!! definitivt.

anina

Kul tävling jag gissar på -98

Emma

Då gissar jag på 1998. Var det inte då man såg tjejer med koftan öppen så där och inget under?

Malin

Japp, lång tid tog det, hann nästan glömma bort paketet :P

Tove

Kul tävling..Jag tror att det är 1996!

Anna

Vilken rolig idé! Jag gissar på 1992.
Anna

fiorella

jag gissar på år 2000 :)

Frida & Fabulous

1998! Kul idé!

erica

kul tävling :) hm jag gissar på 1999 ;)

Beautybible

-99. Helt klart. Filippa K plagg var väl som mest inne då! Älskar din blogg, så himla skön!

Lottisin

1997 gissar jag på!

sofia

jag gissar på -95 :) kul grej :D

Sanna

jag gissar på 1997:)

Maja

Hm årtalet jag tänkte gissa är redab taget så det får bli 1994!

Annikki

1990 tror jag.

Cicci

hehe vad kul, jag har ingen aning men gi´ssar på 1999 :)!

Tiina

jag gissar glasklart på 1997.

Angggelica

95 :-)

Sara

1998

Mikelina

Kul tävling - 1998 gissar jag på.

Linda

1993 :)

kristina

Kul tävling. Jag gissar på att året är 1994.

Emma

Jag gissar på 1998 ! :)

linnea

Tror det är -98 eller -99, men jag chansar på -98

lilla linnea

Absolut 1997

matilda

Kul tävling :D:DD gissar på -98

Christine

mellan 93-95... men okej.. 95 då! :-)

Johanna

Hej! Jag gissar på 2000 :)

Anna Maria

gissar på 1999

Elina

1997 såklart

Mikki

det mesta verkar vara taget redan så jag slår till på 1996 : )

Jenny

Jag är ganska säker på att det är 96

Abeleline

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.