Bio

image2327

Ha ha...Jag och W har varit på Mr Bean.s Semester ikväll. 
Faktiskt  himla rolig om jag jämför med många andra saker jag sett med Mr Bean. 
Ibland tycker jag nämligen han är lite väl mycket   men den här gången var han mer..normal..om än...mycket ... lost ;) 
Han pratade tom. lite......iallafall fraser som Canne, Vi  och Gracias   . :-)
Den filmen  tycker jag absolut ni ska se , iallafall om ni har något större barn i närheten som vill följa med!
Eller om ni har tråkigt..för man kan inte låta bli att skratta..lovar:-)!

Jag har på mig:
Rosa Gina Tricot tunika
Svarta AA tights
Svart Best Cardigan
Svart H&M skepparkavaj
Rosa Juicy Couture väska
Gucci solisar (på huvudet)

Söta W har på sig:
Grå Lyle & Scott tröja
Mörkblå J Lindeberg jeans
Gap dunväst
Marinblå Sveamössa

Dålig bildkvalitet, dax för en ny kamera snart..kanske?



Hannah

4 kommentarer
Felicia

Funderar också på ny kamera. Dock svårt att veta vilken man ska välja bland alla olika märken och modeller! Kram :)

hannahsthlm

Felicia: Jaaa..så himla mycket att välja på..lär ta sin lilla tid..för min del iaf ;)!Kramis!

emelie

Jag kan inte låta bli att kommentera en sak ! jag tycker det är fel att klä barn i märkeskläder. Är dem vandrande reklampelare helt plötsligt ?!

LÅT BARN VARA BARN

hannahsthlm

emelie: Jag respekterar din åsikt..men ..jag tycker det är jätte kul att klä mina barn i märkeskläder..kläder som kläder;)
Det är ju ett val man gör själv, vad man väljer att köpa! :)
Sen väljer/önskar sig min stora son vissa saker..som han absolut vill ha själv..jag var precis likadan i den åldern!
Hmm..jag kan inte riktigt se något fel med det..Klart barn ska vara barn..men det hänger ju knappast på märket på kläderna...? :O